Onderwerp: Bruidstaart dummy
Hier is ie dan..toch nog een foto genomen (helaas wel op een keukentafel genomen en ik krijg het niet voor elkaar om de achtergrond weg te fotoshoppen )
Groetjes Nicole
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruidstaart dummy
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hier is ie dan..toch nog een foto genomen (helaas wel op een keukentafel genomen en ik krijg het niet voor elkaar om de achtergrond weg te fotoshoppen )
Groetjes Nicole
hele mooie stijlvolle taart hoor!
een hele mooie taart hoor
hij is heel mooi en chic!!!
groetjes maja
(helaas wel op een keukentafel genomen en ik krijg het niet voor elkaar om de achtergrond weg te fotoshoppen )
Zoiets?:
Prachtige bruidstaart geworden
prachtige bruidstaart!! Enne mooi gedaan Marianne
het is een mooie bruidstaart geworden.
Waw! Nicole, wat prachtig!!! Hoe heb je de letters gemaakt?
Enne, Marianne, wat een verborgen fotoshoptalenten!!!
Evelyn
Mooi geworden hoor. Bedankt voor de inspiratie, mag ook nog 2 bruidstaarten gaan maken de komende maanden maar nog geen idee wat het gaat worden
mooie initialen en heel chic, wat ga je met de dummy doen? Gefotoshopt is ie nog mooier!!
Heel erg mooi!!
Tr
Heel mooi geworden!!! En super Marianne de achtergrond :-D
Wat een prachtige taart, zo een had ik willen hebben op mijn bruiloft! (maar ja, toen was ik nog niet verslaafd, dus had ik eentje vd bakker en die was lang niet zo mooi).
super gaaf weer.......
Jeetje wat mooi, zo lekker klassiek die rode roosjes op die witte taart!
nnicole1234 schreef:(helaas wel op een keukentafel genomen en ik krijg het niet voor elkaar om de achtergrond weg te fotoshoppen )
Zoiets?:
http://www.mijnalbum.nl/Foto=YQWMZXAWPrachtige bruidstaart geworden
Ohhhh Marianne wat mooi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kan ik m nou op een of andere manier ook zo naar mijn computer takelen ?
Is al gelukt !
Jij kunt naast je taartworkshops ook wel workshop bewerken van taart foto's gaan geven
Jahoor... Hij staat in mijn 'overig'-album: http://www.mijnalbum.nl/Album=TGLXCRD7, links kiezen voor foto opslaan, dan heb je gelijk de grote versie te pakken (jammer dat ik het randje rechts onderaan niet strakker kreeg )
Waw! Nicole, wat prachtig!!! Hoe heb je de letters gemaakt?
Enne, Marianne, wat een verborgen fotoshoptalenten!!!
Evelyn
Van fondant gemaakt.
Eerst een lange sliert, dan in model leggen en beetje aandrukken op kruisingen en dan de uiteinden wat dunner laten toelopen. Vevolgens met wat unst en vliegwerk op de juiste plaats zien te krijgen
Heel mooi! Knap gedaan, zier er stijlvol uit.
Prachtig...
Prachtig...
Prachtig...
Dit heb je echt heel erg mooi gemaakt, Nicole!!!!!
Prachtige chique taart, hele mooie letters en leuke zwaantjes (klein grinnikje, ik had vroeger zoiets met een cactusje erin )
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruidstaart dummy