1

Onderwerp: knijpfles voor icing?

ik las op cake central dat mensen zo enthausiast waren over een bepaalde knijpflesjes waar ze dan de vloeibare royal icing mee spuiten (om op te vullen dus). Bestaat er zoiets ook in Nederland of heeft iemand hier ervaring mee? Er zou ook een model zijn waar de wilton spuitmondjes op passen?? Leek me handig aangezien het spuiten met de vloeibare ri hier altijd op een kliederboel uitloopt hihi

2

Re: knijpfles voor icing?

Geen idee. Misschien kun je er wel heel simpel een poffertjesknijpfles voor gebruiken. Daar passen weliswaar geen spuitmondjes op maar er zit een heel klein gaatje in.

Groetjes, Carin

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

3

Als je bij de Howto's kijkt zie je dat Catherine bij Technieken -> Cupcakes versieren, ook een knijpfles gebruikt, die komt bij de Xenos vandaan. Bedoel je zoiets?

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

4

Dat is zo'n zelfde soort fles als ik bedoel met de poffertjesfles. Die koop je bij Blokker. Doorzichtig met een rood dopje. Lijkt mij goed werken voor cupcakes. Overigens ben ik al de hele middag cupcakes aan het bakken, voorraad! Gaat straks zo de vriezer in. Alhoewel mijn dochter en ik er al een paar op hebben... we blijven maar proeven... maar ja je moet toch zeker weten dat ze goed zijn...

Groetjes, Carin

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

5

Bedankt! op naar de Blokker dan maar.....
Jee handig zeg zo cupcakes op voorhand bakken....nooit aan gedacht! gezellig ook zo met je dochter en dan lekker snoepen natuurlijk kopje thee erbij....:) ga ik toch ook eens doen!