1

Onderwerp: Boeken :)

:) Hallo!

Ik vindt het erg leuk om me intelezen waarmee ik bezig ben ;) dus cupcakes versieren. Nou heb ik de completen bieb al geplunderd op taarten boeken en ganeerboeken (onder andere het hoe versier ik een lekker koekje, cakjes en lekkere taarten ;) ofzoiets )
Alleen nu zat ik aan het google, en ik kom allemaal schattige cupcake boeken tegen :) alleen nadeel is dus je kan ze niet even doorbladeren. Nou ga ik wel binnenkort naar een boekenmarkt :D en ik hoop dat ze daar ook wat cake decoratie boeken hebben zoals vorige jaar ( :O alleen toen natuurlijk, stom stom, niet gekocht)
Maar ik vroeg me toch af, welke cupcake/taart boeken hebben jullie en wat vinden jullie ervan?

Groetjes Eveline

Ps Voorbeelde die mij erg leuk lijken;
http://www.amazon.com/Super-Duper-Cupca … mp;sr=1-10
http://www.amazon.com/Super-Duper-Cupca … mp;sr=1-10

2

Re: Boeken :)

Als je op die pagina naar beneden scrolld (klopt dit?) dan zie je een rij met cupcake boeken daar het ik er twee van. Crazy about cupcakes en 500 cupcakes. Via bol.com gekocht.

Ook heb ik een Nederlands boek dat heet kleine cakes! van Joanna Farrow ook erg leuk! 

Via bol.com kan je een hoop leuke boeken bestellen!!

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.

3

marlies schreef:

Als je op die pagina naar beneden scrolld (klopt dit?) dan zie je een rij met cupcake boeken daar het ik er twee van. Crazy about cupcakes en 500 cupcakes. Via bol.com gekocht.

Ook heb ik een Nederlands boek dat heet kleine cakes! van Joanna Farrow ook erg leuk! 

Via bol.com kan je een hoop leuke boeken bestellen!!

Staan er in die boeken vooral recepeten of ook voor decoren? Want muts als ik ben, ik ben helemaal niet weg van die recepten :) geef mij maar een gewoon cupcakeje :D hahah

4

Bij kleine cakes gaat het voornamelijk op de decoratie's. Toevallig heb ik heb gisteren binnen gekregen. Heb hem bij donner besteld.

5

In crazy about cupcakes staan een hoop recepten maar ook veel plaatjes en in die andere 500 cupcakes staan veel recepten maar ook mooie foto's (ook hartige recepten).

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.