Onderwerp: Kleurstofjes Hoelang Houdbaar
ik heb een paar potjes van kleurpasta thuis staan, vorig jaar juni geopend. kan ik die nog gebruiken, hoelang zijn ze houdbaar???
heb ze maar 1 x gebruikt wel zonde om weg te doen!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Kleurstofjes Hoelang Houdbaar
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ik heb een paar potjes van kleurpasta thuis staan, vorig jaar juni geopend. kan ik die nog gebruiken, hoelang zijn ze houdbaar???
heb ze maar 1 x gebruikt wel zonde om weg te doen!
niemand???
Bij de webshop heb ik gezien dat meestal de houdbaarheid erbij staat, is er geen datum vermeldt op de verpakking (dacht dat verplicht was)
Daarbei niet iedereen is zo vroeg ( voor mij vroeg gezien ik vakantie heb) op het forum dus binnen een uur kun je echt geen antwoord verwachten
hierover lopen een paar topics en wat kwam er uit de bus? de meeste blijven hun potjes gebruiken ook al zijn ze allang verstreken.
niemand???
:D Na 45 minuten?
Op sommige potjes staat bij mij een houdbaarheidsdatum, op andere niet. Ik let er eigenlijk niet zo op..
hihii sorry ben ongeduldig,
er staat wel een houdbaarheidsdata op,maar das toch als ie gesloten is?? hij is geopend sinds vorig jaar!
dus hoelang kan ik hem gebruiken vanaf dat hij geopend is?
Zolang als jij wilt of verantwoord vindt Dat bedoelen Katleen en ik: de meesten trekken zich niet zoveel aan van de houdbaarheidsdatum van kleurstoffen. Ik ga voor mijn workshops wel nieuwe potjes gebruiken, maar voor eigen gebruik let ik echt niet op de THT-datum. Ik heb potjes die nog wel langer dan een jaar open zijn hoor
Maar ga je voor safe (je bakt ook voor anderen heb ik begrepen), dan zou je de THT-datum van het potje aan moeten houden, ook na opening.
dank je marianne je bent een schat!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Kleurstofjes Hoelang Houdbaar