1

Onderwerp: Vormen

Heb eingelijk al allerlei vormen, maar nog geen vormen zoals een hond, paard, cijfers of iets anders als vorm. Dit zijn waarschijnlijk allerlei stukken die aanelkaar zijn gelegd?
Of niet? Maar dan denk ik wanneer je deze taart aansnijd, valt deze dan niet uitelkaar, wanneer je precies langs zo`n snede gaat snijden. Want dat zie je niet meer waneer je deze bekleed hebt?? Snappen jullie?

En is er iemand die weet hoe je dan een kasteel maakt???
Of is er een speciaal bakblik voor?

Groetsels

Groetjes Gonnie.

www.trendytaart.nl

Te mooi om op te eten.... te lekker om te laten staan.

2

Re: Vormen

Heb je al eens op www.cakecentral.com gekeken? Daar kan je ontzettend veel ideeen opdoen, zeker wat een kasteel betreft. De torens worden ook gewoon vaak van cakerollen gemaakt.

Als je een taart maakt van stukken aan elkaar, de stukken dan aan elkaar 'plakken' met botercreme.

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

3

Re: Vormen

Ik heb net een boek geleed van de bied, daar gebruiken ze steeds een ronde/vierkante vorm en plakken ook alles aanelkaar. Dus ik neem aan dat het wel goed komt ;)

4

Re: Vormen

Over het aansnijden: vaak wordt bij de wat meer exotische vormen cake (of ander gebak met boter) gebruikt ipv biscuit. Als je dat aan elkaar plakt met bijv. botercr

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag