Onderwerp: Muck van Bob de Bouwer
Muck staat een beetje scheef, maar was een groot succes. Bekleed met Regalice (niet mijn favo helaas) en gevuld/geplakt met botercreme met marasquin.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Muck van Bob de Bouwer
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Muck staat een beetje scheef, maar was een groot succes. Bekleed met Regalice (niet mijn favo helaas) en gevuld/geplakt met botercreme met marasquin.
wowwwwwww die is leuker dan leukkk! echt superknap! geen wonder dat het een succes was!
Heb je prachtig gedaan!!! Graag zou ik eens een kijkje nemen in je album zou je een link kunnen plaatsen??
Heel gaaf geworden, wat een stoere taart joh!
Heel kunstwerk geworden..ziet er goed uit hoor
Heel mooi !!!!!
Erg goed gelukt
Wat een kunstwerkje!
Erg geslaagd hoor! Lijkt me aartsmoeilijk!
Evelyn
een beetje scheef deert niet
hij ziet er toch goed uit??
o wat een lieve taart!!! leuk hoor
groetjes maja
Die hoort gewoon scheef te staan (op een bouwwerf is het altijd hobbel de bobbel)
supermooi gedaan..en wat is marasquin?
Dat is een kersenpittenlikeur. Erruuuug lekker, al zeg ik het zelf.
Dat scheve stoort me niet. kan deze taart goed hebben.
mooie stoere taart.
leuke taart geworden.
hele mooie stoere muck geworden!!!!
Die is goed zeg!! Helemaal geweldig!!
Ja echt stoer!
ooo, ik zie zoveel leuke taarten, maar ik heb eigenlijk helemaal geen tijd om hier gezellig rond te hangen.
Voor deze moest ik toch even tijd vrij maken, hij is super, mijn complimenten.
Voor alle andere kunstenaressen die weer iets prachtigs op de taartenparade hebben gezet, ook alle complimentjes van mij.
Wat is ie leuk, sas de bouwer, kunnen we het maken , nou en offffffffff
Jeetje zeg, alweer zo'n mooie! Wat maak jij de laatste tijd veel taarten! En allemaal zo mooi!
Wat een stoere Muck, leuk dat 'ie de cadeautjes komt brengen!
Zou ook graag de zijkant willen zien!
Oh, wat geweldig! Mijn jongste krijgt deze dus niet te zien, want dit kan ik echt nooit en hij is Bob-fan. Echt heel, heel knap !
Het was voor mij ook de eerste keer, heb dus ook meteen het Bob de Bouwertaartenboek aangeschaft en daar stond Muck dus in. geheel met uitleg. Dus ik heb tot diep in de nacht zitten puzzelen op deze taart (een soort 3D puzzel) weet ook niet of ik het snel nog een keer zal doen.
Hierbij de zijkant en bovenkant:
echt niet normaal zo echt als ie lijkt....pfffff....hier kan ik alleen van dromen.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Muck van Bob de Bouwer