Onderwerp: Nog steeds een te gekke vogel
LET OP:HEEEEEEEEEEEEEEL OUD TOPIC!!
Ik heb een hele leuke buurman die vandaag 50 werd. Zijn vrouw en dochters hadden gevraagd of ik iets grappigs voor hem wilde maken. Ik heb gezocht naar een Abraham, maar kon niet echt iets vinden dat ik leuk vond. Maar toen kwam ik een t-shirt tegen met deze opdruk, en die vond ik wel komisch.
Ik had weer ruzie met de tappits! Ik weet inmiddels wel hoe het moet, maar toch blijf ik het lastig vinden. En ik had ze eigenlijk niet willen gebruiken, maar met rolletjes marsepein werden de grote letters niet netjes genoeg naar mijn zin. Dus op de valreep de letterlineaaltjes toch maar tevoorschijn gehaald. Maar als de letters meteen gebruikt moeten worden, zijn ze ontzettend slap, bijna niet netjes in model te krijgen 
Nou speciaal voor Koenie 
Een vulling van jam met verse aarbeien en twee lagen zelfgemaakte aardbeienbavarois....Was er trots op dat ik het heb aangedurfd om m drie keer door te snijden
is voor het eerst! Het is ook voor het eerst dat ik er niet zelf een stukje van heb geproefd, hij was voor het feestje voor de familie, jammer 
Groetjes, Jozien.
!