1

Onderwerp: goedkope barbie

Ik heb om te oefenen een  barbie bij blokker gekocht voor 2,50.
Helaas waren natuurlijk die benen veel te lang maar geen probleem die haal je er heel makkelijk af. Je moet alleen wel zorgen dat de romp stevig in de taart wordt vast gezet.
Ook heb ik de "onderdelen" van de barbie bewaard zodat ze altijd weer in elkaar gezet kan worden...

2

Re: goedkope barbie

Bij de Zeeman zijn de barbies 1,99. Gister bleken ze in de aanbieding voor 0,99. Heb er meteen een paar gekocht!

Het zijn hele slabberdewaski barbies maar dat geeft niks voor in de taart. En als je wilt inkorten gaat dat des te makkelijker.

Pas echter op met inkorten want ik las hier laatst van iemand (weet niet meer wie) die dat ook deed en de jarige bleek dat niet te waarderen...
(het zijn hele goedkope popjes de je gebruikt maar ja weet zo'n meisje veel, die was in tranen).

De benen er in het gehaal afhalen kan ook maar dat vind ikzelf niet handig want dan heb je dus grote moeite om het lijf op de juiste plek te houden. Wat ik dan doe is een plakje cake tussen de tulband en de minitulband om het geheel op te hogen.
(ik haalde eens de benen eraf en ontdekte bovenstaande, zette de benen weer terug maar achterstevoren... had het pas in de gaten bij het aansnijden van de taart... ahum... beetje raar gezicht... gelukkig was 'ie voor onszelf... of liever gezegd mijn dochter... die niets in de gaten had...)

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

3

Met inkorten bedoel ik de voeten eraf knippen.
Was niet echt duidelijk geloof ik.

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

4

ow op naar de zeeman dus, ik vond 2,50 al zo goedkoop!
de voeten eraf halen zou ik inderdaad niet doen, nu kan de evt jarige nog gewoon met het popje spelen..
Dat verhogen is zeker een goed idee.

5

Ik heb ze ook van de zeeman en action heeft ze ook ooit goedkoop!!!

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

6

Meestal gaan de meisjes ervan uit dat die barbie een extra kadootje is en als dan blijkt dat de benen er niet zijn is het idd snikken.
Ik heb het gelukkig niet zelf meegemaakt maar iemand die ik ken maakt alleen maar barbietaarten en die doet het nu alleen nog maar met hele barbie's haha
Ik ga ook eens naar de zeeman of Action want mijn eerste barbietaart moet toch echt eens gaan komen hoor.

7

ik koop ze ook altijd bij zeeman.

ik verkort ze nooit, zonder benen zijn ze moeilijker op hun plaats te houden en met een stuk van hun benen geknipt krijgen ze al snel een onnatuurlijk formaat.

ik leg op de tulband cake nog een dikke strook fondant, en die bedek ik dan met wat laagjes fondant voor de rok, zo krijgt ze de juiste lengte van jurk. hmm, weet niet goed hoe het uit te leggen, dan moet je maar in mijn album kijken :)

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010

8

Ik haal de benen er ook altijd vanaf en geef dan de benen en de bijbehorende kleertjes als kadootje ingepakt mee. Ik vertel het er ook bij om teleurstellingen te voorkomen. Dus let bij het kopen van een barbie even op of de benen er af te halen zijn.

Succes!

Groetjes Peronne
www.tijdvoortaart.nl

9

daphned schreef:

Ik heb om te oefenen een  barbie bij blokker gekocht voor 2,50.
Helaas waren natuurlijk die benen veel te lang maar geen probleem die haal je er heel makkelijk af. Je moet alleen wel zorgen dat de romp stevig in de taart wordt vast gezet.
Ook heb ik de "onderdelen" van de barbie bewaard zodat ze altijd weer in elkaar gezet kan worden...

welke vorm heb jij gebruikt om je kapsel van de barbietaart te maken??

10

ik vind trouwens je barbietaart erg mooi gemaakt!

11

Bij knaakland of euroland heb je ze ook vrij goedkoop!!
Ga er binnenkort ook een kopen en dan eens uitproberen.

Groetjes Gonnie.

www.trendytaart.nl

Te mooi om op te eten.... te lekker om te laten staan.

12

ik heb er 1 gehaald bij zeeman voor 1 euro