1

Onderwerp: Sprinkles/decoratie/strooisels gezocht

Hallo allemaal,

:) Mijn eerste vraagjetopic alweer hier ;) maar goed binnekort als ik echt ga beginnen komen er nog wel meer hoor (  :rolleyes: eerst maar even goed hier lezen en een vragenlijstje samenstellen hahah ). Nu had ik alleen een wat algemener vraagje.
Ik ben echt helemaal gek op van die suiker strooisels :) in de supermarkt te vinden zoals die suikerhartjes van baukje, ook bij de xenos zie je ze een enkele keer.
Nou was ik al op internet aan zoeken maar ik kan nergens echt leuke shopjes vinden.
Nou vond ik vanmiddag via een link van het forum een webshopje ( mag ik die noemen?) en nou mij kon je dus opvegen geweldig al die Sugar sprinkels!

:D Alleen ik wil natuurlijk meer! Dus hebben jullie nog leuke shopjes waar je zulke leuke decoraties kan vinden? ( buiten natuurlijk deze webshop bijbehoren bij dit forum hahaha)

Groetjes Eveline

Ps Ik heb de regels even doorgelezen, waaruit ik begreep dat ik dit topic wel mocht starten, zo niet sorry :o

2 Laatst bewerkt door Ikkie (30-05-2007 17:11)

Re: Sprinkles/decoratie/strooisels gezocht

bedoel je alleen de strooisels ? en sprinkels????

Anders kan ik maken wat je wil

http://www.mijnalbum.nl/Foto=QCFORPFO-1

http://www.mijnalbum.nl/Foto=W6YJMAGO

cateren is ook gebakjes maken :)

3 Laatst bewerkt door Flien (30-05-2007 17:49)

:) Aaah die zijn lief, maar ik bedoel echt de sprinkels (of hoe je ze ook wilt noemen haha) zulke dingetjes zoals die van jouw wil ik zelf nog eens (ooit) proberen te maken.
Dus echt zulke dingentjes;
http://cakedeco.com.au/images/products/ … hearts.jpg
(plaatje is van internet)

4

dat wordt dus zelf uitsteken of gewoon bestellen :)
oetker heeft ze niet en baukje is er niet meer

maar verrassend genoeg gaat het zelf uitsteken ook heeeeeeeeeeeeeeeel makkelijk

dus wel uitstekers kopen dan
of bij een  icing gek bestellen zoals ik
of op de reclames van de xenos en zo wachten.

cateren is ook gebakjes maken :)

5

Kijk eens in 'onze eigen' webshop! Hartjes, bloemetjes, superconfetti enz.

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

6

En goed op het internet surfen zijn er meer online winkels met verschillende strooisels. Of vrienden in Engeland of Amerika zoeken.......

7

Ja Amerika die hebben die gave strooisels die jij had gebruikt he neeltje???Die grove suiker bling bling?? Die waren gaaf!!!

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

8

hahhah ja die bling bling. Zo gauw m'n vriendin verhuisd is vraag ik of ze misschien weer wat kan sturen........ Maar m'n bling bling potje is nog niet leeg.

9

Ikkie schreef:

dat wordt dus zelf uitsteken of gewoon bestellen :)
oetker heeft ze niet en baukje is er niet meer

maar verrassend genoeg gaat het zelf uitsteken ook heeeeeeeeeeeeeeeel makkelijk

dus wel uitstekers kopen dan
of bij een  icing gek bestellen zoals ik
of op de reclames van de xenos en zo wachten.

:) Uitsteken is ook idd optie, alleen zijn er kleine uitstekertjes? Ik ben ze nog niet tegen gekomen

:) In deze webshop ;) of onze had ik al gekeken idd

:D hahaha inderdaad moet maar opzoek naar een engels/amerikaans vriendinnetje haha, ohja ik heb gisteren nog verder gezocht :( ik zoek schijnbaar niet goed genoeg want ik kan haast helemaal nergens een vinden als ned webshop

10

Bij de Sligro hebben ze ook allerlei strooisels maar dat zijn meer hagelslagjes zeg maar.

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.

11

marlies schreef:

Bij de Sligro hebben ze ook allerlei strooisels maar dat zijn meer hagelslagjes zeg maar.

De sligro? Is dat zoiets als de makro, heb daar laast een topic over gelezen :) in apeldoorn schijnen we er een te hebben. Als het zin heeft wil ik er best eens een keer een

12

Ja idd dat is net zo iets als de makro. Ik geloof dat je er zelfs met een pasje van de makro in kan.... Je hebt wel verschil in assortiment de ene heeft meer als de ander.

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.

13

haihai ,
nee sligro is samen met van der ven , niet makro .

je hebt een kvk nummer ervoor nodig om pasje aan tevragen.
groetjes brigitta

groetjes brigitta
mijn blog:  http://thehighteastamper.blogspot.com/

14

marlies schreef:

Ja idd dat is net zo iets als de makro. Ik geloof dat je er zelfs met een pasje van de makro in kan.... Je hebt wel verschil in assortiment de ene heeft meer als de ander.

Net tijdens avondeten bleek dat wij ook de Sligro hebben ;) tjsa kom nooit hahah.
Misschien kan ik met me vader er eens heen ;) miss heeft hij z'on pasje van de zaak :)

15

als je papierponsjes hebt ,daar kan je snoeppapier mee ponsen. Ik ga dadelijk bij cakejes een voorbeeld posten.