1

Onderwerp: wat te vragen?

ik krijg van verschillende mensen de vraag wat het kost zo'n taart,wat rekenen jullie ervoor?ik vind dat altijd een beetje lastig,hopelijk kunnen jullie me een beetje helpen.alvast bedankt.(gewoon 1 taart bekleed met marsepein en vulling erin)

2

Re: wat te vragen?

Nog niet zo lang geleden zijn er hier topics over geweest.
Deze is heel recent: http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … hp?id=8107
En deze is ook nog niet zo oud:
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … hp?id=6280

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

Ik denk dat het er ook vanaf hangt hoe goed je erin bent :)

Als je zo'n themataart laat maken bij de bakker (je weet wel, zo'n typisch voetbalveld ofzo), ben je toch gemakkelijk 50 euro kwijt denk ik ze..

Zou in ieder geval toch je kosten verdubbelen.  Dan moet je maar denken: voor elke taart die ik maak, kan ik er twee nieuwe maken :)

4

Ik vraag 20 euro voor een taart van 24cm. Veel vinden dit niet duur. Vergeet niet dat je zelf aardig wat kosten heb. Niet alleen je biscuit, marspein en vullingen maar denk ook aan bijvoorbeeld kleurstoffen en materiaal.
Kijk het werk wat je eraan hebt haal je er gewoon niet uit, maar dat hoeft voor mij ook niet, ik wil gewoon van het geld weer wat nieuwe dingetjes kunnen aanschaffen.

Groetjes Petra,
www.taartendecoratie.nl: de winkel voor al je taartspullen vind je in Ridderkerk!

5

Ik ben nog maar net begonnen dus voor mij gaat het nog niet op, maar ik ben wel even gaan googlelen wat taarten nou zo'n beetje kosten.
Op zoek naar bestellen via het internet kwam ik een slagroomtaart van 10 pers. tegen voor 14,00 en bijv een chipolata 10-12 pers. voor 19,50.
Wat het precies bij de bakker om de hoek kost weet ik niet maar het is dus niet verwonderlijk dat jullie klanten de prijzen niet duur vinden voor zulke mooie taarten!!

6

Ik heb in het begin alleen de ingredienten gerekend, ook omdat ik nog wilde oefenen en uiteindelijk was het ook goede marketing, want al een aantal opdrachten erna gehad.

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!