1

Onderwerp: Toch ook maar geregistreerd :D

Hallo,

ik hang hier al sinds april ongeregistreerd rond met het plan me te registreren :o, aangezien ik vandaag "herkend" werd als iemand van het forum (ik weet niet door wie, twee dames dachten dat ik Trisha was ('degene die begonnen was met de foto's voor op de beurs')) meld ik me nu toch wel aan. Had ik toch eerder moeten doen, ik zag vandaag allemaal mensen die ik 'kende' maar die ik niet durfde aan te spreken omdat ze geen idee zouden hebben wie ik was, zo durfde ik bijvoorbeeld niet aan Koenie te vragen of ze het niet heel jammer vond dat de wedstrijdtaarten geen vulling hadden ;)
Waarschijnlijk sta ik wel op foto's van forummensen, heb in elk geval forummensen dicht bij me in de buurt gefotografeerd zien worden :) (oa Wendy en Saskia).

Even voorstellen dan maar:
Ik ben Rach

2

Re: Toch ook maar geregistreerd :D

Ah nou Toby!!!! Had me even aangetikt!!!!!!!! Jammmmmmeerrrrrrr!!!!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

3

Re: Toch ook maar geregistreerd :D

(een Toby en een Koenie onder elkaar... het moet niet gekker worden :s - degene die me priv

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

Re: Toch ook maar geregistreerd :D

Nou Rachel,

waarom lees ik nou steeds(ook van anderen) dat ze niets durven te zeggen?
jammer hoor vooral omdat je door de week toch al in leiden zit! of te wel naast de deur!
Ik heb niet doorgehad dat ik gefotografeerd ben hoor het zal wel voor Wendy geweest zijn ha ha

volgende evenement gewoon brutaal zijn hoor!
toch geinig over taarten kletsen?
alleen vind ik het moeilijk alle taarten bij de gezichten te onthouden tegenwoordig helemaal niet meer te doen.

nou tot volgende keer of misschien een keer hier als je me in de stad ziet gewoon roepen hoor!

saskia

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!