1

Onderwerp: kleurstof

ik raak van alle discussie een beetje in de war..ik heb op de beurs poeder gekocht met het idee om marsepein of fondant hier door en door mee te kleuren...ik heb op de site van de betreffende meneer gekeken en er staat verder niets bij ..allees powedered colours en dust...dus ik kan hier toch gewoon mee kleuren...????
em ook ik heb 2 potjes glitter gekocht en dat is me wel duidelijk...

groetjes Saskia
www.taartenmeer.nl

2

Re: kleurstof

Die poeder is meer voor bovenop zeg maar, niet om erdoor te mengen. Het kan wel natuurlijk maar dan zou je er heel veel van nodig hebben om er wat van te zien.
Misschien dat het met die hele donkere kleuren die helemaal rechts lagen wel kan maar dat weet ik niet zeker.

Groetjes Petra,
www.taartendecoratie.nl: de winkel voor al je taartspullen vind je in Ridderkerk!

3

Re: kleurstof

met de poeder kun je je marsepein of fondant beschilderen..dus bijv bloemen een echt lijntje geven of een tekening maken.

gr ciska

Re: kleurstof

deze potjes zijn niet om gewoon mee te kleuren maar om op de buiten kant te gebruiken.
ze gebruiken al de verschillende kleurtjes veel op bloemen van suikerpasta. dan maken ze witte bloemen en schilderen of poederen ze later.

saskia

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!