1

Onderwerp: nieuw!

Hallo allemaal! Ik zal me even voorstellen. Ik ben nieuw hier op het forum en nieuw in het versieren van taarten. Ik ben gisteren naar de I love cake beurs geweest, en vond daar de demonstraties erg leerzaam. Ook heb ik een boek gekocht van Debbie Brown, wat lijkt het me geweldig om dat te kunnen! Ik weet nog niet precies welke kant ik op wil en ben dus nog allerlei technieken aan het onderzoeken.
Ik hoorde van anderen op de beurs over het forum hier, vandaar dat ik me heb aangemeld :) Ik zal eens gaan rondkijken op het forum!

2

Re: nieuw!

welkom!
ik ben hier zelf ook nog maar een weekje ongeveer maar je kan hiet echt heel veel leren hoor, veel plezier

Re: nieuw!

Welkom bij de club en tot ziens op de volgende taart manifestatie in oktober!
oh en veel plezier met je nieuwe boek natuurlijk!
Saskia

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!

4

Re: nieuw!

Hallo

welkom hier, het is wel een verslaving hoor pfff hahahaha

Maar ook heeeel leuk om te doen

Veel plezier

liefs mell

5

Re: nieuw!

Hoi Alyssa... welkom!

Goed he, die Debbie Brown... ben wel benieuwd welke taart ze zaterdag maakte bij haar demo. Ik ben vandaag (zondag) geweest en toen "flanste" ze een bank in elkaar met daarop een slapend mannetje. Even... in 3 kwartier... daar doe ik 3 dagen over...

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

6

Re: nieuw!

Koenie schreef:

Hoi Alyssa... welkom!

Goed he, die Debbie Brown... ben wel benieuwd welke taart ze zaterdag maakte bij haar demo. Ik ben vandaag (zondag) geweest en toen "flanste" ze een bank in elkaar met daarop een slapend mannetje. Even... in 3 kwartier... daar doe ik 3 dagen over...

Zaterdag heeft ze een variatie op de muizen picknick gemaakt. Het lijkt allemaal zo simpel als zij het doet!
Toen ik mijn boek ging kopen bij haar stand, hoorde ik haar tegen haar man (ik neem aan dat het haar man was) zeggen dat ze eigenlijk helemaal geen taart wilde maken, ze wilde graag het maken van figuurtjes laten zien tijdens de demo. Ik ben blij dat ze toch een taart heeft gemaakt. Het is toch wel erg leerzaam om dat in het echt te zien ipv alleen in een boek.