1

Onderwerp: Newby on the block :)

Hi, ik ben Danuta, maak taart, cake etc en sinds een tijdje geintresseerd in cakedecorating. Normaal vertoef ik op buitenlandse sites maar gezien de oplopende interesse in Nederland werd het eens tijd hier eens om mij heen te kijken. Hopelijk kan ik hier wat leren of een ander helpen :)

Danuta

I believe in Sandy Claws

2

Re: Newby on the block :)

Van harte welkom en we zijn benieuwd naar je creaties!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

3

Re: Newby on the block :)

Dank je, ik heb nog maar weinig gedecoreerd maar ik zal zo een voorbeeldje in the show off sectie zetten.

Ik bak al heel veel jaren (ik ben dan ook een oude doos :)) en zowel de inhoud als de buitenkant moeten leuk en of appetijtelijk zijn en daarom uiteraard de interesse in het decoreren.

Danuta

I believe in Sandy Claws

4

Re: Newby on the block :)

Kijk, zo hoort het: zowel inhoud als buitenkant leuk & appetijtelijk! Heb net je eerste foto al gezien en ben benieuwd naar de rest :Y

Erg welkom dus!

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

5

Re: Newby on the block :)

Granny Weatherwax?

Is toch van Terry Pratchett?
Leuke boeken! Zeker die met die heksen.

Ook fan?!

Originele taarten heb je gemaakt trouwens, vind het altijd leuk om weer eens wat anders dan anders te zien!

Kijk ook voor De TaartenAgenda 2014 op www.lilotaart.nl !

6

Re: Newby on the block :)

Uiteraard fan, Schijfwereld roeleert vet :)

Daar heeft trouwens iemand een taart van gemaakt, even kijken of ik zo de url kan opdiepen:
http://homepages.tesco.net/janefisk/dis … cworld.htm

I believe in Sandy Claws

7

Re: Newby on the block :)

Dat meen je niet!! Is dat een taart!! Wat geweldig zeg, zo zal ik het echt helemaal nooit leren, dat is regelrechte kunst :Y.

Welkom overigens :), ik had de link in je show off ook al even aangeklikt, zijn al die taarten van jou? Erg mooi allemaal. De boomstam vind ik ook heel erg geslaagd (en dit is zeer zacht uitgedrukt ;)).

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

8

Re: Newby on the block :)

Yep mijn taartjes, daar moet ik wel bij zeggen dat alle rolfondant taartjes niet groter zijn dan 6 inch(15 cm), de kleinste is de boomstam (last hope) de basis daarvan was een cake van 10 cm breed en 7 cm hoog en verdeeld in 5 laagjes en getort met caramelbotercreme :)

Ik noem ze mijn practice taartjes :)

I believe in Sandy Claws

9 Laatst bewerkt door Koenie (24-05-2007 21:52)

Re: Newby on the block :)

Nou Danuta ... zelfs je naaaaaam is mooooi... (uit Julia van Henk Westbroek),


Vandaar...: ... practice makes perfect...

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

10

Re: Newby on the block :)

Koenie schreef:

Nou Danuta [i]... zelfs je naaaaaam is mooooi... [/b]

Hehehe....eerlijk gekregen van mijn moeder (was een Poolse :))

I believe in Sandy Claws