1

Onderwerp: Flien stelt zich voor :)

Hallo allemaal,

Nou zoals een newbie behoort te doen, zal ik me even netjes voorstellen.
Ik ben Flien en ga in het echte leven onder de naam eveline door het leven :) ik ben op dit moment 17 jaar en van de zomer wordt ik 18 jaar.
Op dit moment zit ik midden in mijn examens van de havo, maar nadat voorbij is wil ik me helemaal gaan verdiepen in cupcakes maken :9 naast mijn andere hobby's sieraden maken, paardrijden en fimo :)

Ik ben altijd al geinterseerd geweest in mooie gebakjes, vooral als ik met mijn mamsje mee ging naar de bakker moest ik even gluren naar al dat moois. Jammer genoeg (tot tegen stelling van veel hier denk ik) niet van taart  :lol: .
Maar goed van cupcakes hou ik wel van, en heb gemerkt dat ik van versieren helemaal happy wordt en mijn creativiteit kan laten gaan *heerlijk*
Ik heb van de bieb, het door jullie al bekende, boek geleend hoe versier ik een lekker koekje  :o maar goed ik heb al wat geprobeerd maar das was regelrecht een ramp dus er zullen genoeg vragen van mij komen :lol:

:) Nou dat was het wel z'on beetje, ;) maar hou je nieuwsgierigheid niet in dus als je nog vragen hebt stel ze maar!

Groetjes Eveline

2

Re: Flien stelt zich voor :)

Decoreren houdt inderdaad niet op bij taarten, ook cupcakes, petit fourtjes en koekjes lenen zich daar uit de kunst voor! Dus je kunt je hart op halen hier ;)
Welkom op het forum!!

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

Re: Flien stelt zich voor :)

Marianne schreef:

Decoreren houdt inderdaad niet op bij taarten, ook cupcakes, petit fourtjes en koekjes lenen zich daar uit de kunst voor! Dus je kunt je hart op halen hier ;)
Welkom op het forum!!

:) dankje wel, ik zit al lekker aan het lezen. Er is nog zoveel om te leren merk ik in deze taart/decoratie wereld :D heerlijk lekker weer alles leren ;) ik ga me deze zomervakantie niet vervelen haha

4

Re: Flien stelt zich voor :)

Ha die Flien!

Nou leuk hoor: zo'n gezellige enthousiasteling erbij... welkom dus!

Je "fimo-ervaring" zal vast heel goed van pas komen met het decoreren van de cupcakes. Ik ben nu al benieuwd, dus kom maar op... :lol:

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl