1 Laatst bewerkt door Sigrid (22-05-2007 19:46)

Onderwerp: Puzzelhuis met boom op de rand gezocht: wie weet welke het is?

Ik heb - volgens mij gisteren - een prachtige taart in iemands album gezien van een gepuzzeld huis met op de rand o.a. een boom met vogelhuisjes. Ik heb vandaag geprobeerd om hem terug te vinden maar dat is dus onbegonnen werk en ik ben er helemaal tureluurs van geworden van al die langsflitsende taarten.
Wie weet welke taart ik bedoel? Ik zou graag zoiets willen gebruiken voor mijn vriendenweekend-taart (zie ander topic in deze draad) maar dan moet ik hem wel terugvinden.
Een ander plaatje van een huis of een andere taart met een gepuzzeld huis is ook welkom!

Vast bedankt voor het meedenken :).

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

2 Laatst bewerkt door rianne1970 (22-05-2007 20:15)

Re: Puzzelhuis met boom op de rand gezocht: wie weet welke het is?

dat is denk ik het huis van wendy......http://www.mijnalbum.nl/Foto=E8QXXLLX Hij is gaaf he!!!!

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

3

Re: Puzzelhuis met boom op de rand gezocht: wie weet welke het is?

Nee, dit is hem jammer genoeg niet. Het is een ronde taart (groen bekleed) met een gepuzzeld huis en aan de zijkant o.a. een kronkelige boom met aan de takken vogelhuisjes (rood en geel geloof ik). De boom is dik (dus geen plat uitgesneden plaatje) met hier en daar wat blaadjes. Van de boom op de rand was ook een close-up foto.
De taart van Wendy is ook erg mooi maar ik heb alleen maar ronde vormen (en sinds dit weekend een hart :)).

Bedankt voor je moeite!

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

4

Re: Puzzelhuis met boom op de rand gezocht: wie weet welke het is?

Op dit topic wel een boom met vogelhuisjes, maar geen huis te bekennen... bedoel je deze soms toch?
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … hp?id=5146

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

5

Re: Puzzelhuis met boom op de rand gezocht: wie weet welke het is?

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … hp?id=5657
denk ook niet dat deze het was maar je weet maar nooit......

6 Laatst bewerkt door Sigrid (23-05-2007 08:37)

Re: Puzzelhuis met boom op de rand gezocht: wie weet welke het is?

:O :O Oh, oh, dit is echt erg! Yvonne, dat is hem!!!
Ik heb kennelijk zoveel taarten gezien de afgelopen dagen dat ik een aantal taarten heb gecombineerd! Die ik in mijn hoofd heb bestaat helemaal niet :O. Nog niet :D!

Weet iemand misschien wat gebruikelijk is hier op het forum? Als je (gedeeltelijk) iemands taart-idee wil gebruiken, moet je diegene dan via e-mail om toestemming vragen? Dat is op zich natuurlijk wel zo netjes, maar misschien worden dat soort e-mailtjes ook wel als vervelend en/of overbodig ervaren?

Yvonne, heel erg bedankt dat je wijs werd uit mijn aanwijzigen! Ik heb er vannacht zelfs van gedroomd :S, kan ik nu weer rustig slapen ;).

Debbie en Rianne natuurlijk ook bedankt voor het meedenken!

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

7 Laatst bewerkt door rianne1970 (23-05-2007 08:53)

Re: Puzzelhuis met boom op de rand gezocht: wie weet welke het is?

we lenen hier op het forum regelmatig elkaars ideeen hoor!! Daar is het forum toch ook voor(buiten de nodige info opdoen).....om inspiratie op te doen!! Volgens mij is er niemand op het forum die er bezwaar tegen heeft als je ideen leent!!! :D :D

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

8

Re: Puzzelhuis met boom op de rand gezocht: wie weet welke het is?

Hoi Sigrid, ja dat is de boom van mijn taart voor Emma (mijn nichtje :-) ), natuurlijk kun je het idee gebruiken, ik heb het zelf (die boom althans) ook uit een boek hoor ;) :-)
Sukses met je taart!

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

9

Re: Puzzelhuis met boom op de rand gezocht: wie weet welke het is?

Ha fijn! :) Dank je wel. De taart moet volgende week vrijdag klaar zijn en dan zet ik het resultaat wel in de show off. Waarschijnlijk wordt hij heel anders als ik hem in mijn hoofd heb, want hij moet er nog wel uit :/ en dat wordt vast nog een truc.

Vannavond eerst nog een taartje voor een vriendin maken waar ik morgenochtend koffie ga drinken (ieder excuus om te bakken is er tegenwoordig 1 ;)). Kan ik fijn mijn nieuwe margrietvormpje proberen :lol:.

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

10

Re: Puzzelhuis met boom op de rand gezocht: wie weet welke het is?

Om je slapeloze nachten te besparen, ik had 'm echt in 1 minuut, gewoon even de zoekfunctie van dit forum gebruikt met 'vogelhuisjes'.... als dat een leuk onderdeel van de taart is, dan staat dat woord vast wel in het openingstopic van diegene of iemand heeft gereageerd met "die vogelhuisjes zijn zo leuk :Y!" ;)
Ben benieuwd naar je taart!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

11

Re: Puzzelhuis met boom op de rand gezocht: wie weet welke het is?

Argh! Wat stom van mezelf! Ik heb gezocht op "huis" en weet je in hoeveel topics het woord huis voorbij komt?! In veel, heeeeeel veel! En ik heb ze allemaal gezien :s...

Ik ben ook benieuwd naar mijn taart ;), in mijn hoofd is hij erg leuk! :lol:

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!