1 Laatst bewerkt door corinne (22-05-2007 14:21)

Onderwerp: taartverslaafd...

...volgens mij een verslaving die je makkelijk te pakken krijgt!!!

Voor de vierde verjaardag van mijn dochter moest er maar eens wat anders op tafel komen dan een opgeleukte kwarktaart....een echte taart!!!
Maar dat was meteen ook het grootste probleem...vind dat maar eens hier op de veluwe. De oplossing was dat ik het gewoon zelf moest gaan doen. Speuren op het net, mailen met felicitaartjes, bestellen bij taartopmaat en snuffelen door het huis voor de noodzakelijke freubel-taart-bak-dingen.

Maar de truc is gelukt en smaakte heerlijk!!

Mijn naam is Corinne getrouwd en moeder van 3 meiden (de oudste een paar dagen vier en de jongste 8 weken). En mijn ervaring bestond uit de eeuwige kwarktaart en appeltaart....en daar ga ik dus verandering in brengen.

Groet Corinne

Groet Corinne

2

Re: taartverslaafd...

Ha die Corinne, welkom welkom!

Je bent hier helemaal aan het goeie adres!

Heb je nog een foto van de taart die je voor je dochter hebt gemaakt? Ben benieuwd...

Veel succes en plezier met het bakken en decoreren van je taarten en niet vergeten te plaatsen in de "Show Off" he!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

Re: taartverslaafd...

hoi,
Welkom bij de club!
succes met al je volgende taarten.

Saskia

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!

4

Re: taartverslaafd...

Ja, die verslaving gaat snel hoor! Pas maar op, voor je het weet ben je alle dagen van de week bezig met taarten bakken. Tussen het voeden, verschonen en van en naar school brengen, wassen, strijken en stofzuigen door :D :D
Veel plezier en maak er gewoon tijd voor! Doe ik ook (mama van 4 kids en de jongste is 11 weken)

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl