1

Onderwerp: wat te doen ????

ik moet een taart maken voor mijn man om op zijn werk te trakteren...hij zegt hou maar eenvoudig dus geen marsepein of fondant....nu heb ik bedacht bovenkant helemaal met aardbeien en vulling slagroom met stukjes aardbei....nu nog de zijkant.....
ik heb wat gelezen over stukjes witte chocola...is dat wat ?????
of hebben jullie een ander idee...

groetjes Saskia
www.taartenmeer.nl

2

Re: wat te doen ????

Je kan ook de zijkant insmeren met botercreme en dan hup, van dat amandelschaafsel er tegenaan plakken. Of die fijne nootjes (hoe heet dat ook alweer...) of hagelslag of vlokken... ofzo???

Groetjes, Annette
Al mijn foto's zijn te zien op http://www.felicitaartjes-annette.mijnalbum.nl/

3

Ik vind die choco-sticks het ook heel leuk doen langs een vruchten taart !

4

nicole.....welke chocosticks zijn dat ???????????????

groetjes Saskia
www.taartenmeer.nl

5

choco sticks hebben ze ook bij de lidl...lange chocostaafjes met ik geloog capochino en nog een smaak!!!

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

6

goed idee...ga ik doen...lijkt me lekker...mmmmm...en heb ik toch iets aparts....

groetjes Saskia
www.taartenmeer.nl

7

Die chocosticks heb je ook met mintsmaak. Lijkt me lekker bij aardbeien. je kan ook witte hagelslag (gewoon van Venz) aan de zijkant doen. Staat mooi bij de aardbeien.

Ik doe die sticks nooit aan de zijkant want dan heb ik 3 pakken nodig voor 1 taart (als je begrijpt wat ik bedoel :lol:).

Groetjes, Carin

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

8

hahahaha,,,ik begrijp em.....die witte hagel lijkt me ook wel een idee.....

groetjes Saskia
www.taartenmeer.nl

9

Ik doe vaak nootjes of zo, maar vind het een kriem om die er tegenaan te krijgen. Ik durf nl. niet m'n taart op z'n kant te doen en er doorheen te rollen, want dat zou het eenvoudigste zijn. Hoe doen jullie dat?

10

Ik heb de witte chocolade met stukjes aardbei (1,19 per 200gr Lidl) gesmolten en dat er op gespateld, was ook erg lekker :P

VoorJeTaart.nl Winkel, Workshops & Webshop in Spijkenisse!
Nu ook de PME Professional Diploma Course! http://www.voorjetaart.nl!

11

nou  morgen maar even naar de liddl.....misschien maak ik wel 2 taarten..hahahahah
kan niet kiezen...

groetjes Saskia
www.taartenmeer.nl