Onderwerp: Verkeersbordjes voor verkeers examen
Vandaag hebben mijn kinderen uit de klas verkeersexamen gedaan. Eerst wilden we ijs trakteren, maar dit leek wat toepasselijker en achteraf met de regen hebben we het ijs niet gemist!

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Verkeersbordjes voor verkeers examen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Vandaag hebben mijn kinderen uit de klas verkeersexamen gedaan. Eerst wilden we ijs trakteren, maar dit leek wat toepasselijker en achteraf met de regen hebben we het ijs niet gemist!

Wat een werk! Ze zijn geweldig goed gelukt, wat kun jij precies spuiten!
leuk gevonden! eentje om te onthouden!
hee leuk idee ik heb hem opgeslagen

Wat ontzettend leuk gedaan!!!
Wat een goed idee en wat een werk moet jij daaraan gehad hebben! Maar ze zien er dan ook wel ontzettend leuk en mooi uit!
leuk hoor, dat vonden de kinderen zeker leuk na de verkeersexamen.
Ow wat leuk zeg!!! Heel leuk idee.....
wat zien ze er gezellig uit.
Wat zijn ze mooi!!
Wat een werk!! Die fietsjes zijn helemaal te gek!!! Knap gespoten!!! Stuk voor stuk!!
Heel leuk! Veel origineler dan een ijsje! En weten ze van alle borden de betekenis ...
?
Jaaaa.... bij ons in het dorp waren ze ook druk bezig... al die moeders en vaders die langs de weg "verstopt" zitten om de kinderen te examineren.... leuk he...
Wat een prachtig lekkere verrassing moet dit geweest zijn, heel origineel!!!!
echt leuk en knap gedaan 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Verkeersbordjes voor verkeers examen