1

Onderwerp: paar vraagjes over cupcake boeket

Hallo!

Ik ben enthousiast geworden door de 'cupcake-boeket-rage' en wil 't zelf ook graag proberen. Heel fijn dat er zo'n superhandige howto op de site staat.
Ik heb nog een paar vraagjes:

1. Vallen de cupcakes niet van het boeket af door te zwaarte van de botercreme en zakt de botercreme er zelf niet af?
2. Kun je dit boeket onafgedekt laten staan? Drogen de cakes en/of de creme dan niet uit?
3. Welke maat cupcakes gebruik je hiervoor? Bij de howto staat mini-cupcakes, die zijn dus kleiner dan de 'standaard' maat? Waar koop je zo'n bakvorm? Ik heb de papiertjes al wel bij de webshop gezien.

Groetjes! Eva

2

Re: paar vraagjes over cupcake boeket

Hai, ik zal proberen je vragen te beantwoorden.

1. Nee als je het er goed opspuit (zodat je creme echt aan je cakeje zit) en de cakejes even laat staan voordat je ze op de prikkers steekt blijft het prima zitten.
2. Ja hoor je kan het prima zo laten staan, de creme wordt iets harder (eigenlijk meer steviger). Ik zet m wel in een kastje zodat er niet een onverwachts vliegje op gaat zitten ofzo.
3. Ik gebruikt inderdaad de mini cupcakes en die zijn kleiner dan de standaard maat. Het bakblik kan je denk ik wel via Inge (via de webshop) bestellen mail haar anders even dan weet je het zeker. En inderdaad de papiertjes (caisses) hebben ze wel bij de webshop.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Succes!!!

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.

3

Re: paar vraagjes over cupcake boeket

ik heb (helaas) nog geen ervaring met het cupcake boeket. Maar ik weet wel dat de xenos siliconen bakvormen verkoopt voor mini-cupcakes.. ik heb er gisteren nog

groetjes Crystal
Mijn taarten zien? -->Crystal's creaties