1

Onderwerp: welke Amerikaanse webshops?

Wie van jullie heeft tips waar je leuke/goede spulletjes kan krijgen bij Amerikaanse webshops, naast Wilton.
Mijn vriendin komt in juni uit Amerika op bezoek en ik wil online wat spullen bestellen en bij haar laten bezorgen. De dollar staat gunstig nu!!!
Wilton is best aan de prijs en ik vraag me af of jullie nog andere sites weten en eventueel ervaring mee hebben.

Bij de zoekfunctie vond ik:
www.michaels.com
www.createacakeshop.com
www.candylandcrafts.com

Deze info is al ietwat verouderd en ik ben benieuwd of er mensen recentelijk wat ervaring hebben met online bestellen in/uit Amerika

Alvast bedankt

2

Re: welke Amerikaanse webshops?

Wow Michiko wat ben ik jaloers op je  ;) !!!!!!! Wat vet dat je een vriendin in Amerika hebt, lekker handig !!!!! Bofkont ben je !!!!!!!!!

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

3 Laatst bewerkt door dutchdecorator (18-05-2007 17:40)

Hoi michiko,

Michaels verkoopt niet naar het buitenland!
Kijk ook naar AC moore die zijn veel goedkoper dan michaels maar hebben geen webshop dus je moet een foto lijst aan je vriendin mailen met alle spullen die je nodig hebt.

candyland crafts en createacake heb ik allebij gebruikt en dat ging heel goed.
Alleen heb ik create a cake de eerste keer rechtstreeks hierheen laten sturen en toen kwam er 60 euro invoer bij boehoe.
de volgende zending komt via een vrindin maar is nog onderweg.

bij candyland crafts heb ik alleen chocolade vormen besteld die verzenden volgens mij ook nog niet naar nederland.

create a cake heb ik goed contact mee ze zoeken alles voor me uit en ik bestel ook dingen die niet op hun site staan.(dus gewoon uit het wilton boek alleen de seasonal dingen lukken dan niet).
gelukkig bestel in, maar een keer per jaar want de verzendkosten en evt. invoerrechten halen je voordeel best omlaag sommige dingen zijn zelfs bij inge zo goedkoop dat ik de moeite van het versturen niet doe.

saskia

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!

4

@saskia

Bedankt voor de info. Hier heb ik echt wat aan. Ik wil haar niet langs allerlei winkels sturen, dat heeft ze al zo vaak voor me gedaan. Ik dacht; ik maak het haar makkelijk en laat het bij haar thuis bezorgen.
Ik heb ook een keer invoerrechten moeten betalen (gelukkig geen 60 euro!!) en sindsdien bestel ik alleen nog maar als mijn vriendin het voor me mee kan nemen.
Ik had inderdaad ook al bij Inge gekeken, maar het gaat eigenlijk alleen maar om dingen die je hier niet kan bestellen of veeeeeel goedkoper zijn.

Waarom helemaal uit Amerika dan??? Alles is gewoon hier te koop toch of vergis ik me.

6 Laatst bewerkt door manika (18-05-2007 18:49)

Kitchen_Queen, niet alles is jammer genoeg te koop  :(   !!!!!!!!!!

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

OH nog iets geef je op voor de nieuwsbrief van ACmoore dan krijg je iedere week een coupon voor 40 of soms 50 % korting op

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!