1

Onderwerp: idee voor een afbeelding ?????

Wij hebben een paar keer een aanhnagwagen geleend van een bedrijf (oude buurman van ons) en ik wil daar als bedank een taart voor maken voor op de zaak. Nu is het alleen zo dat het logo van het bedrijf niet bruikbaar is (stelt eerlijk gezegd niet veel voor en zou erg kaal zijn op de taart). Maar wat moet er nu wel op de taart komen ???

Ik heb er al eens een tijdje over zitten te denken, maar kan niet echt op een goed idee komen.... Kunnen jullie eens een paar suggestie's in de lucht gooien ?

alvast bedankt groeten Marleen

2

Re: idee voor een afbeelding ?????

Een auto met aanhanger en dan het logo op die aanhanger? Landschapje, huisjes, beestjes, zonnetje erbij?

3

Re: idee voor een afbeelding ?????

Het logo erop en dan met grote letters 'bedankt' in een halve of driekwart cirkel erom heen?????

Groetjes, Carin

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

4

Re: idee voor een afbeelding ?????

Carin schreef:

Het logo erop en dan met grote letters 'bedankt' in een halve of driekwart cirkel erom heen?????

Groetjes, Carin

Hummmm, tja het logo op zich is dus niet spannend. 2 halve cirkelboogjes in elkaar en dan onder de horinzonlijn weer 2 halve cirkel boogjes in elkaar. Alle lijnen zijn in het rood. weet even niet beter hoe ik dit moet uitleggen... krijg geen logo opgeslagen vanaf internet.

5

Re: idee voor een afbeelding ?????

Als je een vierkante taartvorm hebt. Hiervan een aanhangwagen uitsnijden, met bijvoorbeeld een huif erop. Op de huif het logo en op de zijkant bedankt erop.
Zoiets?

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl