1

Onderwerp: Deeg rood kleuren.....

Ik dacht het hier laatst op het forum gezien te hebben iemand die het deeg rood had, maar kan het onderwerp niet meer terug vinden. Ik zou zelf denken om er kersennat of aardbeien nat bij te doen? (is voor m'n nieuwe rozenvorm).

2

Re: Deeg rood kleuren.....

ik denk dat je dit bedoelt, de foto's staan erop http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … hp?id=7984

groetjes, Katleen  - patissière en cakedesigner, met workshops!

3

Re: Deeg rood kleuren.....

Ja die bedoelde ik. Ze heeft dus toch kleurstof gebruikt. En dat heb ik niet, tenminste geen rood, ik heb alleen 'n soortachtig oranje. Misschien daar mee proberen. Dank!

4

Re: Deeg rood kleuren.....

Neeltje,

ik ben net bosvruchtenbavarois aan het maken en dan moet je de vruchten effe laten opkoken met een beetje water en suiker, dit is echt donker van kleur, misschien als je dit laat inkoken dat het een mooi roos effect geeft....

groetjes, Katleen  - patissière en cakedesigner, met workshops!

5

Re: Deeg rood kleuren.....

He dat is een goed idee! Ga ik proberen.

6

Re: Deeg rood kleuren.....

ik kleur het deeg met een gel. dat haal ik in dld bij de supermarkt is van schwartau zitten vier kleuren in rood geel groen en blauw en je kunt er alles mee verfen marzepijn cake glazuur echt van alles het kan ook in ijs. is erg leuk spul voor kinderen ook je kunt dan erg leuk voor verjaardag op school gekleurde cakejes maken valt gegarandeerd in de smaak.
gr suus