1

Onderwerp: wilton spuitset

hallo,
heb net zo'n wiltonspuitzak setje gekregen van de webshop ,maar zit nu een beetje te klooien met dat gestikte naadje en de adaptor , krijg hem er niet behoorlijk over dat naadje heen en nu loopt er dus het wel niet zoveel maar genoeg om te knoeien net naast de spuitzak.
iemand een idee hoe ik dat verhelpen kan of misschien het zelfde probleem?
ik hoor het graag
groetjes mireille

groetjes mireille

2

Re: wilton spuitset

Ik had niet helemaal hetzelfde probleem, ik had het gat gewoon te groot geknipt, maar ik heb al andere gehoord dat ze de zak niet echt makkelijk vinden. Vandaag toevallig een wegwerpzak gebruikt en dat werkte prima!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

het op maat maken ven de spuitzak is een secuur werkje!
ik weet natuurlijk niet hoe je het hebt gedaan maar het gaat als volgt.

draai de ring van de adaptor,stop de adaptor met de puntigste kant naar beneden in de zak.

duw hem er zover mogelijk in en knijp heel hard in het schroegfdraad van de adaptor zodat je een afdruk krijgt.
haal de adaptor eruit en knip de zak af op het onderste randje dat je ziet van de afdruk van de adaptor.
nu de adaptor er weer in en het is goed als een ring van het schroefdraad door de zak heen steekt.
wsch heb je geen wilton zak want die zijn superdun en hebben geen dikke naad de wilton naden zijn geplakt maar die zakken zijn dus heel duur.

succes ik hoop dat de zak nog te redden valt en anders kun je er altijd nog grote spuitmonden mee gebruiken.
Saskia

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!

bedankt voor de berichtjes
ik heb hem gelukkig niet te groot geknipt maar omdat de naden zijn genaaid is het stukje heel dik en dat past dus niet als je de ring met spuitmond erop draait maar ik ga de wegwerp zakken wel proberen.
ik heb een setje met wiltonspuitmondjes gekocht en daar zat deze zak bij vandaar dat ik denk dat het een wiltonspuitzak is.
Maar goed opeen andere manier maar proberen.
groetjes mireille

groetjes mireille