1

Onderwerp: hai ik ben nieuw

hai ik ben nieuw hier heb al vaak gebruik gemaakt van deze site en vond het tijd zelf eens wat erop te zetten.
ik ben gek op taarten bakken altijd al ben nu 23 heb een dochtertje van net 1 en bak dus erg graag
heb sinds haar geboorte de marsepijn ontdekt en sindsdien ben ik er helemaal gek van ik ben het nog aan het uittesten maar het gaat al veel beter. gelukkig kun je hier in dld ook veel van die spullen krijgen want ze zijn hier dol op taarten ed.
ben erg benieuwd wat er nog komen gaat
gr suus

2

Re: hai ik ben nieuw

hee suus welkom op het forum en pas op voor je het weet heb je een echte verslaving te pakken hier :D :D

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

3

Re: hai ik ben nieuw

Heee Suus... leuk dat je je ook aangemeld hebt!

Welkom en plezier met knutselen/bakken/decoreren...!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

Re: hai ik ben nieuw

Hoi Suus ,
wat leuk dat je de site ontdekt hebt!
zijn er speciale winkels in duistland die extra veel hebben?
ik kreeg namelijk pas geleden een mailtje van een amerikaanse die nu in duistland woont en dacht dast ik wel wist waar zevanalles kon krijgen(ha ha) voor amerikane is het allemaal een land he.

groet en bak ze!,

Saskia

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!

5

Re: hai ik ben nieuw

hai saskia.
bij de meeste supermarkten heb je hier al heel veel spullen om mooi te bakken ik heb nog niet echt speciale winkels gevonden hier. ben er ook nog niet echt naar op zoek geweest heb daar nog niet veel tijd voor gehad we wonen hier pas een jaar en in dat jaar heb ik ook nog kind gekregen enzo. maar als ik meer weet dan hoor je het meteen.
zelf ga ik vaak naar de kaufland of kaufmarkt want daar hebben ze de meeste basis spulletjes.
gr suus

6 Laatst bewerkt door dutchdecorator (16-05-2007 09:30)

Re: hai ik ben nieuw

dank je!
Als wij van de zomer richting denemarken gaan zal ik eens op onderzoek uitgaan!

saskia

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!