1

Onderwerp: Marsepein kleuren met kenwood??

Ik wil binnenkort een Kenwood Patissier gaan kopen, maar nu vraag ik mij af of ik er ook marsepein in kan kleuren?? Is er iemand die hier ervaring mee heeft, of zal ik een mixer nodig hebben met meer watt.

Het lijkt mij zo handig in een mixer, scheelt zoveel tijd!

Alvast bedankt voor je reactie, groetjes Patricia!

2

Re: Marsepein kleuren met kenwood??

Ik heb geen Kenwood maar een Bestron Kitchen Master en daarmee kun je probleemloos kleuren. Ik ben supertevreden over hem!

Groetjes, Carin

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

3

Hoi Patricia,

Dat vroeg ik me ook af of dat kan met de Kenwood !!!!

Carin , gebruik je dan die deeghaak ?

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

4

Ja, de deeghaak. Er zit ook een garde bij en een vlinder. Maar voor het kleuren gebruik ik de deeghaak.

Groetjes, Carin

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

5

Nou ik heb mijn marsepein gekleurd hoor met de Kenwood !!!!!!!!! Ik moet zeggen, het is wel een aanrader maar ik vraag me wel af of het apparaat het aan kan !!!!!! Ik moest 850 gram marsepein mixen maar ging erg langzaam en zwaar, maar goed hij heeft goed gemixt en scheelt mij  pijn in mijn hand. 450 gram marsepein doet die stuk makkelijker want moest nog een geboortentaartje maken !!!!!! Oh ja wel slim om je marsepein ( blank ) in kleine stukjes te snijden en geen groot stuk erin te doen !!!!!!!

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

6

Goed om te weten!! :Y

7

Dit vroeg ik me dus ook al af!! Als hij marsepein kan kleuren, dan kan hij neem ik aan ook fondant kleuren?Want dat is een stuk zachter... Toch..?

anniescakes.hyves.nl

8

Hahaha, nou ik zou dat niet durfen hoor, geef mij maar het broodbak machine, even op standje kneden. En ik hoef er niet meer naar om te kijken.

groetjes Yvonne

Misschien is het wel en tip voor kleine hoeveelheden, want dat gaat niet bij de broodbak machine

9

dudoky schreef:

Misschien is het wel en tip voor kleine hoeveelheden, want dat gaat niet bij de broodbak machine

En voor iedereen die geen broodbakmachine heeft...;)

anniescakes.hyves.nl

10

ik zou t niet durven hoor...........brrrr....

maar mn broodbakmachine...daar heb ik nog nooit aan gedacht....

Hoe lang doe je dat dan....??