1 Laatst bewerkt door Neeltje (13-05-2007 10:47)

Onderwerp: Voor het geval het decoreren niet zo lukt

Is hier de net gebakken hartentaart. Zie er als 'n berg tegenop om hem door te snijden. Wat dat is hier altijd 'n kriem. Ik weet nooit of ik het nu met de broodzaag om het vleesmes moet doen, of hebben jullie daar iets speciaals voor?? Ik wil hem gaan vullen met slagroom en aardbeientaartvulling en bovenop wit glazuur met in het midden wat groene blaadjes en 4 rode roosjes. Hij moet om half 2 klaar zijn.... uhum......

http://img95.imageshack.us/img95/2756/hartentaartkleinyp8.jpg

2

Re: Voor het geval het decoreren niet zo lukt

Ik heb gisteren een hart doorgesneden met de broodmes, ging hier perfect.

Enne een mooi kapsel ;)

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

3

En om het makkelijk te maken ik kan niets met en mes ik doe het altijd met de taartzaag. Zet de taartzaag erop, maak even een afdruk, dan een klein stukje met een broodmes en dan doorsnijden met de taartzaag. Gaat perfect zo.

En trouwens ik vind hem prachtig, zou er gewoon niets meer aan doen.

4

Ik gebruik altijd een taartzaag met 2 mesjes. Dan ben ik in 1 keer klaar.
Als het niet met de zaag kan dan gebruik ik een zaagmes. Ik heb een professioneel broodmes/zaagmes, superlang en superscherp. Ik gebruik 'm helemaal nergens anders voor, alleen voor taarten. Maar aangezien ik niet zo'n best timmermansoog heb :rolleyes: is het resultaat niet om over naar huis te schrijven :( . Ik laat het dan meestal mijn man even snijden, dan is de taart namelijk nog wel verder te gebruiken :-D

Groetjes, Carin

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

5

ja hoor mooi kapsel.wat schelpjes en emmertjes erop en je hebt een strand taart!!!!

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken