1

Onderwerp: botercreme

hallo,

wil voor het eerst met mijn kenwood botercreme gaan maken met de botercrememix, maar hoe doen jullie dat gooien jullie alles gelijk in de kom, mix, boter enzo...
en hoe lang laat je het dan mixen.

groetjes solainge

2

Re: botercreme

Ik draai eerst de boter romig. Dan in 1 keer de mix erbij (de mix uit de webshop, die is zoooo lekker) hoewel op de verpakking staat dat je het in delen toe moet voegen. 10 minuten op de hoogste stand.

Tip: maak iestje meer dan je nodig hebt dan weet je zeker dat je de kom uit kunt likken :-D

Groetjes, Carin

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

3

Re: botercreme

Hoi Solainge,

Het is het beste om de mix wel eerst te laten rusten voor je het vermengd met de boter. Ik doe het zelf altijd als volgt: boter uit de koelkast + mix aanmaken, dan alles op kamertemperatuur wegzetten, als de boter op temperatuur is in de mixer, ca. 5-10 minuten laten draaien tot het mooi zalvig is dan in delen de mix erbij, maar in ene kan niet echt heel veel kwaad hoor. Ik laat de mixer rustig draaien en ondertussen lepel ik het erbij.

Groetjes, Inge

Groetjes, Inge
Deleukstetaartenshop & Taartopmaat

4

Re: botercreme

oke dank je wel, had de boter laten draaien en heb toen de mix, bakkerspoedersuiker en water erin gegooid, hij is uiteindelijk wel geworden zoals ik het met de mixer zou doen dus volgens recept.

groetjes solainge