1

Onderwerp: Wat verkoopt HANOS???

Hallo taartenbaksters,

Vandaag ga ik vanuit brabant naar Hanos in Amsterdam, kan iemand me vertellen wat er daar te koop is op het gebied van taart en decoratie etc...
bedankt

2

Re: Wat verkoopt HANOS???

Oh..ik lees je bericht nu pas...dat heb je met mooi weer he ;)
Hoe was het bij Hanos ?

3

het was helemaal niks,
alles was op en toen maar naar de makro gegaan, was ook weinig. Ik zoek parels in groot verpakking, weet iemand waar die te krijgen zijn??

4

Hallo Gien,

Hoeveel zou je willen en welke? Want ik kan op aanvraag natuurlijk ook wel grootverpakkingen leveren.

Groetjes, Inge (van de webshop dus ;))

Groetjes, Inge
Deleukstetaartenshop & Taartopmaat

5

Het liefst een bakje van 250 gram of 500 gram, ik hou nogal van bling bling op de taart en ze gaan nu zo snel op, ik hoop dat het prijstechnisch dan ook voordeliger is als ik ze in het groot koop, gouden , zilveren, of andere kleuren, allemaal goed.
gr gien

6

ik krijg binnenkort ook een HANOS pas, en vroeg me inderdaad ook af wat er aan taart leuks te vinden is....
Omdat ik op de site zag dat ze ook nog al wat doen aan demo's etc op pattisserie gebied, had ik goede hoop.

Iemand dus positieve berichten?

7

Ik begrijp dat je voor Hanos ook een pas nodig hebt? Hoe kom ik daaraan? Heb wel een Makro pas en een Sligro pas maar nog geen Hanos pas.

Ik zal eens op hun site gaan kijken.

Groetjes, Carin

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

8

Ik heb een pas aangevraagd, duurt 4 weken. Ik zie hem vanzelf wel verschijnen.

Weet iemand of je daar je kinderen mee naar binnen mag nemen? Mag bij Makro namelijk wel tegenwoordig maar bij Sligro nog steeds niet.

Groetjes, Carin

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep