1

Onderwerp: heeft iemand een goed idee??

Er is mij gevraagd om een verjaardagstaart te maken met als thema iets met wandelen. Mijn nicht, de jarige in kwestie, gaat de nijmeegse 4 daagse lopen. De reden is bijzonder maar erg verdrietig, zie  eventueel onderstaande link:
http://www.verlegeensteen.nl. Wellicht heb je de uitzending van paul de leeuw gezien?
Maar goed het moet dus een verjaardagstaart worden. Op de site van de 4 daagse staat wel een logo, die ik denk te gebruiken, maar verder weet ik eigenlijk nog niet veel. Jullie misschien??

Alvast bedankt!

2

Re: heeft iemand een goed idee??

Ideetjes voor de taart heb ik niet maar ik wil even zeggen dat ik de banner op m'n taartensite heb gezet. Mocht je er nu naar gaan kijken dan zie je hem nog niet staan. Vanavond laat gaan we de site updaten en dan zal 'ie erop staan, op de homepagina onderaan mijn eigen stukken tekst.

Ik zal de banner ook nog op onze privewebsite zetten, maar die wordt niet vandaag ge-updated.

Groetjes, Carin

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

3

Misschien iets met wandelschoenen? Een finish of een medaille?

4

Moeilijk om iets te verzinnen, toen ik de site aan het lezen was, dacht ik gelijk, iets doen met het lied van Paul de Leeuw, een stukje tekst, riviertje met stenen, maar bedacht me toen dat het voor je nicht is en dus niet voor Bert en Ellen en ook niet echt iets voor een verjaardag. Dus kan ik ook alleen maar verzinnen een weg met finish en het logo.(of misschien als kleine vermelding de cape die ze tijdens het lopen gaan dragen)

Wens je nicht maar veel succes met het lopen.

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

5

Misschien is het leuk om van die snoepstenen te gebruiken op je taart ?

6

ik vind die stenen ook zo leuk maken jullie die zelf of kan je ze ergens kopen

Veel taart plezier

7

Misschien kun je het speldje namaken wat men krijgt als je de vierdaagse hebt gelopen? Krijg je eigenlijk wel een speldje?? Ik ken iemand die de vierdaagse heeft gelopen, dus daar kan ik het aanvragen. Mocht je het willen, kan ik er eventueel een foto van maken.

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl

8

misscien pleisters
of een schoen met een gat er in
of een wandelstok
ofzo

Met de kennis van nu, had ik het toen anders gedaan :)

9

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010

10

Een ronde taart in vieren snijden en elk part (= dag) anders opmaken, anders qua kleuren en versiering. Ze net niet tegen elkaar aan leggen (dus ze allevier rondom bekleden) terug in de vorm van de ronde taart. Duidelijk ben ik maar niet heus.
Toch nog een ideetje van mijn kant dus.

Groetjes, Carin

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

11

catherine schreef:

12

Bien schreef:

Moeilijk om iets te verzinnen, toen ik de site aan het lezen was, dacht ik gelijk, iets doen met het lied van Paul de Leeuw, een stukje tekst, riviertje met stenen, maar bedacht me toen dat het voor je nicht is en dus niet voor Bert en Ellen en ook niet echt iets voor een verjaardag. Dus kan ik ook alleen maar verzinnen een weg met finish en het logo.(of misschien als kleine vermelding de cape die ze tijdens het lopen gaan dragen)

Wens je nicht maar veel succes met het lopen.

Nee, inderdaad niet echt voor een verjaardag, maar het is wel voor Ellen hoor. Ellen is m'n nicht

13

Alvast bedankt allemaal. Hopelijk komen er nog meer goede ideeen!

14

Ik heb de site en het stukje van Paul de Leeuw bekeken. Wat een sterke vrouw jouw nicht! Ik wou jullie dan ook langs deze weg veel sterkte toewensen.
En ook veel succes met het initiatief.

Voor de taart zag ik ook gelijk een plaatje van een wandelaar met echte wandelschoenen en een wandelstok voor me. Misschien iets puzzelen toch?

Warme groeten,
els

15

Carin schreef:

Ideetjes voor de taart heb ik niet maar ik wil even zeggen dat ik de banner op m'n taartensite heb gezet. Mocht je er nu naar gaan kijken dan zie je hem nog niet staan. Vanavond laat gaan we de site updaten en dan zal 'ie erop staan, op de homepagina onderaan mijn eigen stukken tekst.

Ik zal de banner ook nog op onze privewebsite zetten, maar die wordt niet vandaag ge-updated.

Groetjes, Carin

Lief van je Carin, heb net even gekeken op je site! Je hebt een mooie site

16

ik zou een lange kronkellende rivier maken met hier en daar een steen, bestaande uit soesen die ook aan de zijkant van de taart zitten.
(maar ik eet dan ook wel graag soezen ;)  )

groetjes, Katleen  - patissière en cakedesigner, met workshops!

17

Hoi,

Misschien kan je de wandelaars op de taart een steen laten dragen?
Als teken van de steen die ze willen verleggen?

Succes ermee!

Groeten Ingrid

Berichten [ 17 ]

Pagina's 1

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » heeft iemand een goed idee??