1

Onderwerp: Glanspoeders

Ik zou graag eens zo'n kado cake maken, met een strik. Nu zag ik op de how-to dat je een satijn-look aan je lint kan geven met glanspoeders. Maar moeten dit  poeders in dezelfde kleur zijn, of heb je ook een neutraal poeder? Ik dacht dat misschien de SK Magic dust zoiets was.

2

Re: Glanspoeders

Ik gebruik een zilverglitterpoeder. Hoe het heet weet ik eerlijk gezegd niet. Maar ik heb het hier in de webshop gekocht, een ieniemieniepotje met 1,2 gram erin (waar je overigens een eeuwigheid mee doet) met een etiket met blauwe letters. Gek he, dat weet ik allemaal uit m'n hoofd maar ik weet niet hoe het spul heet. Misschien is het wel het spul wat jij noemt.

Ik "schilder" het met een penseeltje op de fondant, op alle kleuren.

Groetjes, Carin

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

3

Ok, bedankt. Dan weet ik wat ik moet bestellen.

4

Hoi Pelusa, je kunt een glitterstrik maken of satijnlook strik met alle glitters die Inge heeft (moonbeams, parelmoer, goud en zilver). De ondergrond van je strik kun je wel het beste in een bijbehorende kleur kleuren, zoals geel voor goud, grijs voor zilver en blauw voor bv de sapphire moonbeams. De parelmoer heb je in wit en creme, zijn ook erg mooi overigens. Sukses ermee!

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"