1

Onderwerp: boek 'stripfiguren om van te smullen'

Het boek 'stripfiguren om van te smullen' (Debbie Brown) dat genoemd wordt onder het kopje boeken is nog wel te bestellen bij piece of cake.

Het adres : www.piece-cake.nl

Het boek kost 9,95

Groetjes, Renate

2

Re: boek 'stripfiguren om van te smullen'

leuk boek...ik heb m nu via de bieb. Is overigens ook het enige dat te krijgen is via de bieb.

3

Zijn die boeken van Debbie Brown bij jullie makkelijk te vinden in het Nederlands? Hier vind je er niets van. Maar ja, in Belgi

4

Ik heb het boek (nederlands) ook via de bieb en toestemming gekregen van de bieb om het boek in te scannen (joepieee)
Tevens heb ik cartoon cakes besteld bij de bieb maar dat duurt een beetje erg lang dus die is nog niet binnen...ach ja, geduld is een schone zaak, toch?
Zelf heb ik enchanted cakes for children...erg mooi boek
Ik wil alleen nog eens magic cakes en 50 easy party cakes en ja die fairytales lijkt me ook erg leuk!
Groetjes Monique

5

Hallo Pelusa,

ik heb het boek 'stripfiguren om van te smullen' zelf eens gekocht voor 5 euro, maar ik weet niet meer waar. Als je zoekt op de website www.piece-cake.nl kun je hem bestellen voor 9,95 (dat lijkt me ook nog een redelijke prijs)

Verder wacht ik zelf nu op easy party cakes (via bol.com), da's ook een erg mooi boek. (bij een vriendin gezien)

Wat jammer dat je zoveel moeite moet doen voor de ingredienten. Ik moet wel zeggen dat er bij ons in het oosten van  Nederland ook niet zoveel te vinden is aan speciale winkels. Bestel dus maar via de website

Groetjes!

6

Ik kan je wel scans door sturen
en hier is het ook hemel en aarde bewegen hoor
maar gelukkig is er de webshop

enne goed kijken he, soms kom je dingen op de raarste plaatsen tegen
ik heb nu zo ongeveer antennetjes ontwikkeld qua ingredienten en alles wat met taart heeft te maken

hier in nederland lijkt het wel makkelijk, maar dat is ook niet zo hoor

cateren is ook gebakjes maken :)

7

Tja, bij ons kan je zelfs niet eens eiwitpoeder kopen.

Wat de boeken betreft, 'Stripfiguren om van te smullen' heb ik momenteel ook van de bieb en ik heb de leukste taarten ook wel gekopieerd, maar dat is het enige boek dat ik hier al tegengekomen ben.

Ik kan wel via een vriend boeken bestellen met kleine korting, maar dan moet ik steeds over een ISBN nummer en uitgever beschikken. Ik bestel dan natuurlijk het liefst in het Nederlands, maar die van Debbie Brown kom ik altijd in het Engels tegen.

Ik ga zeker eens kijken op piece-cake.nl want die boeken boeken die monique opsomt, lijken mij inderdaad de leukste.

Bij cartoon cakes zou ik zeker de Garfield taart eens willen maken (zie ook mijn avatar).