1

Onderwerp: Hallo allemaal

Hallo allemaal,

Ik ben Monique (39) uit Ilpendam (NH)en woon samen en heb een dochter van drie. En ben sinds haar 3de verjaardag aan het bakken geslagen. Voorheen had ik bij Inge taarten besteld, de 1ste en 2de verjaardag. Zij maakte wat ik niet kon vinden bij de banketbakker.....Tot dit jaar. Had al aangegeven dat ik eens een workshop wilde proberen. Het viel niet mee en was erg leuk. Werd een week na de workshop voor de leeuwen gegooid. Inge stopte ermee! Mama moest dus zelf de Dora-prinsessentaart maken. Poeh! Heb nog twee taarten geoefend. Ik heb er ook de nodige tijd aan besteed want natuurlijk zat alles tegen bij de taart van mijn eigen dochter!! In mijn omgeving zijn de mensen enthousiast en kan ik rustig door oefenen. Ben niet zo bezig met computers dus echt veel zal ik niet op het forum zijn. In iedergeval niet iedere dag. Ik zie hele leuke dingen voorbij komen en handige tips waar ik wat aan heb als beginner. Zal bij de show-off ook mijn taarten mailen zodat jullie kunnen zien wat ik ervan bak?! Tot mails en de groetjes!

2

Re: Hallo allemaal

Hoi! Je bent in ieder geval meer dan welkom op dit forum, deze site en bij de verslaafden :)

Ik hoop gauw wat van je te mogen zien op de "Show Off" en wens je heel veel succes en plezier met bakken en freubelen!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

3

Re: Hallo allemaal

Oh wat leuk dat je het nu toch zelf bent gaan proberen. Ik ben erg nieuwsgierig, dus wel op de show off zetten hoor! Veel bakplezier

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl

Re: Hallo allemaal

Zo zie je maar nood breekt wet nu moet je inge wel bedanken hoor want je hebt er een hele leuke nieuwe hobbie bij!

succes met al je baksels!
Saskia

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!