1

Onderwerp: vragen over make up tasje

Ik vind de make up tasjes zo geweldig, en wil er eentje maken voor mn nichtje die binnenkort jarig is.
Nu heb ik nog wat vragen.

Is het te doen met kapsel van biscuit mix? "mijn" taart vind ze nl zo lekker, en ik wil niet ineens andere cake ofzo gebruiken. Is biscuit stevig genoeg? (ander moet het misschien maar een gestapelde rechthoek worden, bij wijze van beauty case.)

En dan de vorm, is het een rond, precies doormidden, en de helften tegen elkaar? OF is het 1 rond, net voorbij het midden doorgesneden?? Ik kan dat niet helemaal ontdekken.

Dus..ervaringsdeskundigen....kom maar op met de geheimen!! :)

Erika

2

Re: vragen over make up tasje

Hoi Erika,
Als je wilt wil ik je wel de beschrijving uit DB's boek mailen. Laat maar weten. Ik heb hem gemaakt van Biscuit, is best te doen (misschien kun je voor verdere tips mijn show-off lezen). Het is er in ieder geval 1 ronde taart die is afgesneden aan 1 zijkant. Succes!

3

debbie, ik heb je een mail gestuurd via je profiel. Dus als het goed is heb je mail!

4 Laatst bewerkt door Lynneke (06-05-2007 13:24)

als je de beschrijving hebt moet het vast goedkomen.
Ik heb het niet met biscuit gedaan, maar wil dat volgende keer zeker proberen. Vullen van Madeira-cake was namelijk echt een crime. De cakehelften (2 lagen vulling) waren gewoon te zwaar waardoor de vulling eruit liep en je dus maar een heel dun laagje vulling overhoudt. Ben heel benieuwd of het jou gaat lukken met biscuit.

Mocht het niet lukken dan heeft Debbie Brown ook een beschrijving van een sieradenkistje. Die is ook erg leuk en vierkant/rechthoekig. Die zou ik eventueel naar je kunnen mailen (morgen, moet zo naar een verjaardag)

groetjes Crystal
Mijn taarten zien? -->Crystal's creaties

5

Hoi

Sorry als ik ff in haak, maar zou je mij die beschrijvingen ook kunnen doormailen Lynneke?

Wil het toch ook eens graag gaan proberen

Alvast bedankt

liefs mell

6

Hmm, ja ik ook! Zou je mij die beschrijving ook kunnen/willen mailen? Heeft geen haast.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

7

Ehhhh ik durf het haast niet te vragen......maarre mag ik de beschrijving misschien ook?

Groetjes Petra,
www.taartendecoratie.nl: de winkel voor al je taartspullen vind je in Ridderkerk!

8

ook ik zal graag de beschrijving willen, als ik nog mag vragen??

9

Ik geloof dat ik er een nieuwe dagtaak bij heb ;)
Kunnen jullie mij je e-mail adres dan even sturen, bij de meesten krijg ik zo'n e-mailformulier en daar kan ik geen bijlagen bijdoen. Scheelt mij een hoop berichtjes typen :Y

groetjes Crystal
Mijn taarten zien? -->Crystal's creaties

10

Hoi Lynneke...

... eh, mag ik ook? :o

mrseddiep apestaartje netscape punt net

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl