1

Onderwerp: Vraag over een kenwood machine

Hoi,

Ik wil graag de Kenwood MX 275 creme kopen omdat deze beetje betaalbaar is,
Hij heeft de volgende specificaties :
- 4 liter
- 400 watt

Nou wil ik weten, is dit een goede machine ? Omdat de andere machine 's allemaal stuk duurder zijn, straks koop ik hem en is het helemaal niks !!!

Ik hoop op jullie reactie !!!!

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

2

Re: Vraag over een kenwood machine

Hoi Manika, als je even op kenwood intypt bij zoeken, krijg je uitgebreidde info hierover, heeel veeel mensen hebben hem ook hoor, en volgens mij allemaal supertevreden! :-)

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

3

Kijk eens bij de zoekfunctie onder Kenwood. Ik denk dat het halve forum inmiddels een kenwood heeft en de meeste hebben hem gekocht via www.redcoon.nl

Ook ik heb er een en ook gekocht bij redcoon en ben SUPER tevreden!

4

Hoi Lara,

Ja dat heb ik dus gedaan en mijn antwoord gevonden, en heb hem gekocht wij redcoon.nl !!!!!!! Ik kan hem via vergelijken bij die site maar wilde het wel voor 100 % zeker weten dat het goede is !! :)

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

5

ik heb er vorig jaar eentje gekocht ook van kenwood, via een internetshop ook. Leuke handige site om keukenmachines te vergelijken (en een prijsvergelijking) is www.kieskeurig.nl

6 Laatst bewerkt door Carin (06-05-2007 20:32)

Ik heb een ander merk, vergelijkbaar apparaat. Echter wel een heel stuk goedkoper. En toch ben ik supertevreden. En grotere kom, dus kan meer in, is ook wel handig vind ikzelf.

Ik zal eens een foto van de mijne maken. Ooit :/

Groetjes, Carin

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep