Onderwerp: gezocht:frisse vulling???
is hier iemand die een recept heeft/kent die lekker fris is?
groetjes esther
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Ingezonden recepten » gezocht:frisse vulling???
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
is hier iemand die een recept heeft/kent die lekker fris is?
groetjes esther
hier zijn we weg van de limoen bavarois. Heerlijk fris
en dat is gewoon de kant en klare bavarois?
nee, het recept zelf gemaakt. Je kunt het recept vinden bij recepten.
Ook de grannysmith mousse (zie recepten) is erg fris. Maar de limoen springt er toch wel uit. Erg lekker in combinatie met mascarpone met franbozen(jam)!!
Of aardbeienkwark?
Ook de grannysmith mousse (zie recepten) is erg fris. Maar de limoen springt er toch wel uit. Erg lekker in combinatie met mascarpone met franbozen(jam)!!
grannysmith mousse lijkt me ook wel erg fris, maar ik kan het nergens vinden, kun je me het recept geven?
hee corina staat op pagina 5 van ingezonden recepten!!! Mousse van granny smith!
Hoi Rianne, dank je. Had erover heen gelezen.
Een heerlijke vulling die ik afgelopen week heb uitgeprobeerd is de kant en klare citroen kwarktaart pudding met koekstukjes van Mona. Deze staat gewoon bij de zuivelprodukten in het koelvak. Echt ongelooflijk lekker!!!! En natuurlijk erg makkelijk!
Angelique
Een heerlijke vulling die ik afgelopen week heb uitgeprobeerd is de kant en klare citroen kwarktaart pudding met koekstukjes van Mona. Deze staat gewoon bij de zuivelprodukten in het koelvak. Echt ongelooflijk lekker!!!! En natuurlijk erg makkelijk!
Angelique
Die klinkt inderdaad lekker! Ga ik zeker binnenkort proberen. Bedankt voor de tip!
Groetjes Marije
Angelique
Hallo,
Ik ken de pudding en vind hem erg lekker, wil hem dus zeker ook eens in mn taart stoppen. Heb je er nog iets mee gedaan of gewoon zo tussen het biscuit smeren.
Groetjes MI
Hoi MI,
Ik heb de citroenkwarktaartvulling met stukjes koek inmiddels al bij veel taarten gebruikt, en ik doe er niets doorheen, en smeer gewoon een lekkere dikke laag tussen het biscuit. (wel met een dijkje van botercreme, die ik ook op smaak heb gebracht met citroenaroma)
Zelf maak ik altijd taarten met 2 lagen vullingen, en als ik deze pudding gebruik doe ik deze op beide lagen. Biscuit/pudding/biscuit /pudding en de bovenste laag biscuit en daarna afstrijken met de overgebleven botercreme en daarna bekleden met marsepein of fondant. Zelf gebruik ik veelal marsefond.
Groetjes Angelique
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Ingezonden recepten » gezocht:frisse vulling???