1

Onderwerp: gezocht:frisse vulling???

is hier iemand die een recept heeft/kent die lekker fris is?

groetjes esther

2

Re: gezocht:frisse vulling???

hier zijn we weg van de limoen bavarois. Heerlijk fris

3

en dat is gewoon de kant en klare bavarois?

4

nee, het recept zelf gemaakt. Je kunt het recept vinden bij recepten.

5

Ook de grannysmith mousse (zie recepten) is erg fris. Maar de limoen springt er toch wel uit. Erg lekker in combinatie met mascarpone met franbozen(jam)!!

Kijk gerust in mijn album!
http://www.mijnalbum.nl/Album=CSXEISWI

6

Of aardbeienkwark?

7

Siem schreef:

Ook de grannysmith mousse (zie recepten) is erg fris. Maar de limoen springt er toch wel uit. Erg lekker in combinatie met mascarpone met franbozen(jam)!!

grannysmith mousse lijkt me ook wel erg fris, maar ik kan het nergens vinden, kun je me het recept geven?

8

hee corina staat op pagina 5 van ingezonden recepten!!! Mousse van granny smith!

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

9

Hoi Rianne, dank je. Had erover heen gelezen. :grr:

10

Een heerlijke vulling die ik afgelopen week heb uitgeprobeerd is de kant en klare citroen kwarktaart pudding met koekstukjes van Mona. Deze staat gewoon bij de zuivelprodukten in het koelvak. Echt ongelooflijk lekker!!!! En natuurlijk erg makkelijk!

Angelique

11

@ngelique schreef:

Een heerlijke vulling die ik afgelopen week heb uitgeprobeerd is de kant en klare citroen kwarktaart pudding met koekstukjes van Mona. Deze staat gewoon bij de zuivelprodukten in het koelvak. Echt ongelooflijk lekker!!!! En natuurlijk erg makkelijk!

Angelique

Die klinkt inderdaad lekker! Ga ik zeker binnenkort proberen. Bedankt voor de tip!
Groetjes Marije

De Taartatelier en workshopruimte in Deventer, Zutphen, Apeldoorn en Raalte (Lettele, spanjaardsdijk 92B). http://www.zoetenzodeventer.nl. en  https://www.facebook.com/ZoetenZoDeventer

12

@ngelique schreef:

Angelique

Hallo,

Ik ken de pudding en vind hem erg lekker, wil hem dus zeker ook eens in mn taart stoppen. Heb je er nog iets mee gedaan of gewoon zo tussen het biscuit smeren.

Groetjes MI

13

Hoi MI,

Ik heb de citroenkwarktaartvulling met stukjes koek inmiddels al bij veel taarten gebruikt, en ik doe er niets doorheen, en smeer gewoon een lekkere dikke laag tussen het biscuit. (wel met een dijkje van botercreme, die ik ook op smaak heb gebracht met citroenaroma)
Zelf maak ik altijd taarten met 2 lagen vullingen, en als ik deze pudding gebruik doe ik deze op beide lagen. Biscuit/pudding/biscuit /pudding en de bovenste laag biscuit en daarna afstrijken met de overgebleven botercreme en daarna bekleden met marsepein of fondant. Zelf gebruik ik veelal marsefond.

Groetjes Angelique