1

Onderwerp: Wat is nou hét boek voor jullie

Wat vinden jullie het beste/leukste boek?
Meerdere boeken lijken mij interessant, maar om ze nou allemaal te bestellen is ook zowat ;). Ik weet dus niet welke te kiezen!
Met de zoekfunctie wordt ik eigenlijk ook niet echt wijzer.

Groetjes Petra,
www.taartendecoratie.nl: de winkel voor al je taartspullen vind je in Ridderkerk!

2

Re: Wat is nou hét boek voor jullie

hoe versier ik een lekker koekje!!!!

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

3

Ben ik mee eens, vind het een geweldig boek. De boeken van Debbie Brown zijn ook leuk, maar hoe versier ik een lekker koekje heb je denk ik meer aan. Dat zijn taarten die je ook echt wel kan maken, die van DB zijn leuk om naar te kijken!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

4

Helemaal mee eens!

De mijne ook: Hoe versier ik een lekker koekje van Peggy Porschen

Ik heb ook ooit Kleine Cakes! gekocht,
beetje jammer gezien de meeste recepten ervan uitgaan dat je alles kant-en-klaar koopt....

VoorJeTaart.nl Winkel, Workshops & Webshop in Spijkenisse!
Nu ook de PME Professional Diploma Course! http://www.voorjetaart.nl!

5

Ja, in het boek van Peggy Porschen staat heel veel, ook die mooie vlinders enzo en is echt een superboek voor beginners maar nu een jaar later zit ik er nog steeds regelmatig in te lezen, het verveelt echt niet!

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

6

ja ook hiet is dat boek 'hoe versier ik een lekker koekje '
favo

Met de kennis van nu, had ik het toen anders gedaan :)

7

Ik sluit me aan bij de andere. Hele leuke ideeen die nooit gaan vervelen. Maar als goede tweede Debbie Brown´s easy party cakes omdat die nog enigszins makkelijk te maken zijn en je deze nog wel kan vullen.

8

Ja precies, die DB 'easy party cakes' is nog wel te doen. Die kan je inderdaad wel vullen en ook lekker opeten. Maar sommige andere boeken, niets af te doen aan DB, zijn ware kunstwerken, maar de meeste zijn niet echt om te eten, meer marsepein dan cake. Vind het nog steeds geweldig om naar te kijken en je kan er best leuke dingen uithalen, maar blijf bij Peggy, gelukkig de meeste van ons hier....

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

9

Ik heb zelf ook "hoe versier ik......"gekocht, na aanraden van de forum leden. Nou, geen moment spijt gehad!!!!

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

10

ja! P.P. is het helemaal! :Y

11

Er is een nieuw boek van haar uit. Helaas wordt hij pas in de herfst vertaald in het Nederlands. Dit nieuwe boek gaat over romantische taarten.

12 Laatst bewerkt door Carla (06-05-2007 16:17)

ja dan is moederdag al geweest!! misschien een leuk sint kado??

13 Laatst bewerkt door chokoala (06-05-2007 16:20)

maarre...de titel doet vermoeden dat het over koekjes gaat?? Staan er dan ook taarten in?

Ik krijg van de week wel DB's Stripfiguren om van te smullen in huis van de bieb..ben zeer benieuwd.

Erika

14

Ja, hoofdstukje met recepten, icingdiktes etc., hoofdstukje met koekjes versieren, cupcakes, kleine taartjes en aan het eind grote taarten! Dus voor elk wat wils! :-)

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

15

Hoe versier ik een lekker koekje, is een goed begin voor een starter !!!Vind ik persoonlijk

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

16

Ik heb net nav de berichtjes over het boek van peggy porschen het boek via de bieb gereserveerd.
Ben benieuwd wanneer het binnen komt en ik erom kan!
Zelf ben ik helemaal weg van de taarten van DB maar heb er nog geen ervaring mee dus kan niet zeggen wat nou voor mij h