1

Onderwerp: bruidsijstaart prijs pp????

Kreeg net een telefoontje of ik voor juni as een bruidsijstaart wilde maken. Heel leuk natuurlijk maar ja het blijft ijs en met deze warmte is taart al enorm spannend en dan voor een bruiloft. En het is een eindje hiervandaan.
Misschien kan ik hem van te voren maken en hem dan ingevroren mee geven zodat het restaurant deze opdient? Heb even zitten denken en ga hem echtniet zelf brengen stel je voor zo'n gesmolten ijstaart achter in de auto als je aan komt bij het restaurant. En dan de grote vraag wat ga ik ervoor vragen? p.p.? voor 25 personen is de bedoeling wat vinden jullie redelijk???? Wat zouden jullie allemaal doen?

Kijk gerust eens in mijn taartenalbum
http://www.creabrigitte.mijnalbums.nl

Re: bruidsijstaart prijs pp????

Om heel eerlijk te zijn zou ik niet eens beginnen aan een ijstaart met deze temperaturen. Maar als je het echt wilt kan ik je aanraden om bij de groothandel van die piepschuim kisten te halen. Die worden gebruikt om bevroren vlees te vervoeren en ze houden het een dag goed in zo'n kist.

Mijn taartjes zijn ook te zien op: http://mamasas.mijnalbums.nl/

3

ik zou een bavroaise maken
die kan tegen vervoeren en kan je eventueel in de vriezer zetten bij het restaurant
bavroaiise is ook lekker als hij bevroren is
hebben hun ijs en jij geen stress

Met de kennis van nu, had ik het toen anders gedaan :)

4

Hoi misschien heb je hier iets aan ik heb het zelf al een keer geprobeerd en het was een succes. Ik heb van piepschuimplaten (bouwmarkt) met sateprikkers en van dat zilveren duck-tape een doos gebouwd toen heb ik er koelelementen in gelegd en daarop een dun houten paatje gelegd taart erop deksel erop en klaar! ik heb er een thermometer ingedaan om te kijken wat de temperatuur was, na twaalf uur kwam de temperatuur nog niet boven de 0 graden. En het belangrijkste de taart was nog steeds perfect!

Groetjes van Belinda *klik hier voor mijn taartjes!*

5

Hoi Bakkertje...

tips om te maken en trucs om te vervoeren heb je inmiddels wel verzameld, zag ik al. Maar dan blijft de prijs nog over.... Ik heb toevallig laatst ook gekeken naar de prijzen voor bruidstaarten omdat ik er in september een mag maken :)

De prijs die de meeste bakkerijen/patiserieen aanbieden is tussen de 4 en 5 euro per persoon. Toen ik mijn prijs bepaalde kwam ik uit op 2 a 2,5 euro per persoon. Maar dan heb ik het over een "gewone" taart en geen ijstaart he! Zou je even moeten uitrekenen of je daarvoor meer, minder of gelijk aan kwijt bent dan bij gewone biscuit.

En als je besluit om de taart toch te gaan brengen, denk dan ook aan je verpakkings-en vervoerskosten he!

Succes, ik ben benieuwd, en laat even weten hoe je het doen gaat/hoe het gegaan is!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

6

Dat is een supertip Belinda!!! :Y Wij gaan eind van de zomer verhuizen naar Spanje, en haha je raadt het al, ik ben behoorlijk bezig met hoe m´n taarten die warmte daar gaan overleven (nee helaas geen airco in ons autootje daar :-( ), dusse bij deze Muchas Gracías ;-) :-)

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

7

alvast bedankt voor jullie goede tips en aandacht. Ik wil de taart (en) maken en geheel opgemaakt  invriezen en dat ze hem dan een paar dagen voor de bruiloft zelf (goed verpakt ) ophalen   en bij het restaurant in de vriezer (dag mag van het restaurant). Dan kan het restaurant de taart opdienen en serveren. Want daar waag ik me maar niet aan gezien de afstand en de tijden etc. Ja en dan nu eens uitvogelen wat ik ervoor moet gaan rekenen en kijken of we er samen uitkomen wat betreft de prijs en de styling. Leuk hoor!!!

Kijk gerust eens in mijn taartenalbum
http://www.creabrigitte.mijnalbums.nl

8

OOOOOOOOOoo Lara ik ben jaloers op je! ik ben gek op spanje en heb ook al wat taallessen gevolgd (niet dat ik nu vloeiend spaans spreek :D ) maaarrrrrr 11 mei gaan we weer voor twee weekjes JOEPIE!

9

Succes Bakkertje en laat even weten hoe alles gelukt is!