Onderwerp: taart--------> invriezen???
Hoi Dames,'
Kan ik een hele taart bedekt en versiert met mmf invriezen?
hoe lang blijft het goed?
hoelang van te voren uit de vriezer halen?
bedankt dat jullie deze beginner willen helpen ?
Riannah
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » taart--------> invriezen???
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hoi Dames,'
Kan ik een hele taart bedekt en versiert met mmf invriezen?
hoe lang blijft het goed?
hoelang van te voren uit de vriezer halen?
bedankt dat jullie deze beginner willen helpen ?
Riannah
De taarten kun je zeker invriezen, daar heb ikzelf goede ervaringen mee. Er is hier al veel over gevraagd (ook door mijzelf) dus wellicht voor nog meer info kun je de zoekmachine gebuiken.
De taarten vries ik in in een pedaalemmerzak. Je kunt ze ongeveer 3 maanden bewaren. ik haal ze 3 uur van te voren uit de vriezer en laat ze langzaam ontdooien. gaat (tot nu toe) altijd goed. Niet schrikken van een klein beetje "zweten" van de taart dit verdampt uiteindelijk ook :-D
De taarten kun je zeker invriezen, daar heb ikzelf goede ervaringen mee. Er is hier al veel over gevraagd (ook door mijzelf) dus wellicht voor nog meer info kun je de zoekmachine gebuiken.
De taarten vries ik in in een pedaalemmerzak. Je kunt ze ongeveer 3 maanden bewaren. ik haal ze 3 uur van te voren uit de vriezer en laat ze langzaam ontdooien. gaat (tot nu toe) altijd goed. Niet schrikken van een klein beetje "zweten" van de taart dit verdampt uiteindelijk ook :-D
jee bedankt zeg !, dat zal me veel tijd schelen zeg... nu ik zo'n taart van te voren kan maken.
Langzaam laten ontdooien, doe je dat in de koelkast??
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » taart--------> invriezen???