1

Onderwerp: boobs-taart

Wil iemand me misschien uitleggen hoe je een tietentaart moet maken? Dan bedoel ik alleen de vorm? Of heb je daar een speciale bakvorm voor ?

2

Re: boobs-taart

Heee Samarel,

de boobs die ik maak bak ik in de kleine zilverkleurige schaaltjes van Ikea.
Maar in principe kun je ze bakken in alles wat een "borstenvorm" heeft en in de oven kan! Ze heb ik ook eens gebruik gemaakt van soepkommen...

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

3

Re: boobs-taart

Haha van soepkommen ? Wat grappig zeg, daar zou ik echt nooit opkomen, ik denk dat ik dat ga proberen dan.

Heel erg bedankt!

4

Re: boobs-taart

Ha,ha. Die soepkommen worden niet voor niets bij ons in het dialekt "tietenkommen" genoemd.

5

Re: boobs-taart

haha

6

Re: boobs-taart

oja..nog een vraagje hierover he, Kan ik gewoon biscuitgebak maken hiervoor ? Of heb ik wat 'stevigers' nodig ?

7

Re: boobs-taart

Je kan gewoon biscuitdeeg maken, dat lukt hardstikke goed. Als je het een middag of dagje laat staan is het daarna ook wat steviger. Doe ik zelf altijd en nooit klachten gehad over droge taart ofzo, krijg alleen complimenten over het luchtige deeg. (ook echt maximaal een dag laten staan hoor)

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

8

Re: boobs-taart

Klopt helemaal; gewoon biscuitdeeg!

Gaat vast helemaal goed komen met die boobs-taart van jou!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

9

Re: boobs-taart

Harstikke bedankt voor jullie hulp :)

Volgende week moet ik de borstentaart (en ajaxtaart) gaan maken, ik hoop zo dat het lukt!! Ik zal ze zeker hier posten :D