Onderwerp: Binnekort naar Sligro!
We hebben een pasje van de sligro!
Hebben jullie een tip van wat ik er allemaal kan kopen voor de bakkerij ??
xx mo
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Binnekort naar Sligro!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
We hebben een pasje van de sligro!
Hebben jullie een tip van wat ik er allemaal kan kopen voor de bakkerij ??
xx mo
zakken van 25kg moscovische mix
en alles in het groot
wel handig voor lopig genoeg
in alkmaar is er niet zo veel meer ze zijn samen met de ven gegaan
ik vind het niets
maar je moet gewoon ff lekker neuzen en vergeet niet teproeven op de kaas afdeling
erg lekker
Ik koop er m'n suikerbakkerspoeder. Verder weinig, oh ja de decopajets. Maar die gebruik ik meer op m'n ijsjes en toetjes dan op taarten.
"Onze" Sligro is een kleintje en zakken mix hebben ze er niet helaas. Ze hebben eigenlijk maar heel weinig bakspullen vind ik.
Groetjes, Carin
PS Overigens heb ik er (alweer een tijd geleden) de bak-encyclopedie gekocht. Niet in kijken als je nog niet gegeten hebt!
suikerbakkerspoeder zeker nemen!
kilo vanille suiker ook altijd handig.
bij de non food gebaks dozen maar de kleinste verpakking is 50 stuks.
grote rol gesiliconeerd bakpapier(of gewoon natuurlijk)
100 wegwerp spuitzakken(die je bij mij gebruikt hebt kleiner hebben ze niet bij ons)
bakvormen(zie topic lonnes halve bolletjes en daar hebben ze ook piramidetjes van heel geinig)
stekersets 14 rondjes in een blik met of zonder kartels ,
spatels.
als je de non food dingen hebt hoef je voorlopig alleen voor de poedersuiker.
groet en succes!
Saskia
Marsepein!!!!
Heel handig ook
plastic bakjes, je weet wel van die saladebakjes
dan kun je je gekleurde fondant nog langer bewaren !!!!!
Ik bedenk me nu dat ik er wel meer koop dan alleen de suikerbakkerspoeder. Ik koop er cateringdozen per 10. Taartdozen hebben ze er niet.
De saladebakjes zijn altijd op, altijd een leeg vak.
Marsepein hadden ze de laatste keer ook niet, alleen voorgevormde roosjes, 24 voor E 13,95 ex.
Spuitzakken koop ik er inderdaad ook, maar die zijn bij de Makro v
Hoi Carin,
ja de sligro leiden is bij mij om de hoek maar die heeft zo weinig dat ik altijd naar het forepark ga daar vlakbij zit ook verpakkings groothandel paardekoper trouwens!
ik wist niet dat de spuitzakken bij de macro zo goedkoop zijn.
de mijne van de sligro zijn 25 euro per 100.
misschien kun jij die van jouw voor me meenemen als je volgende keer gaat dan kan ik voor jouw bij de sligro iets ophalen!
groet,
Saskia
de mijne van de sligro zijn 25 euro per 100.
misschien kun jij die van jouw voor me meenemen als je volgende keer gaat dan kan ik voor jouw bij de sligro iets ophalen!
Bedoel je de spuitzakken? Als ik naar de Makro ga wil ik ze best voor je meenemen. Alleen kom ik niet zo vaak bij de Makro. Ik heb ze nu dus ook van de Sligro. Die bij de Makro zijn wel kleiner. Maar dat is meestal juist handiger.
En een verpakkingsgroothandel! Dat is handig! Heb ik daar ook een pasje voor nodig ofzo? Want ik neem aan dat je niet zomaar daar spullen kan kopen? En koop je dan niet per heel veel dozen? Ik gebruik de cateringdozen van Sligro, die zijn nog heel mooi bordeauxrood ook. Met venster. De grote van 30 x 40 cm kosten iets van E 7,00 ex per 10.
Ik wil echt proberen binnenkort eens naar Forepark te gaan. Als ze daar zoveel meer hebben kan ik voortaan beter daar heen gaan.
Groetjes, Carin
hoi,
de sligro in het forepark is erg groot!!!! En de Ven zit er ook dichtbij
hoi,
ik dacht dat de ven en de sligro hetzelfde waren!
hij is idd erg groot!
voor de verpakkings groothandel heb je geen pasje nodig ze hebben ook een site dan kun je alvast even kijken wat ze zoal hebben de taartdozen zijn dezelfde als van de sligro.maar bon bon doosjes hebben ze ook en kleine zakjes(koekjes) hebben ze ook ik heb een doosje van 2000 geloof ik ha ha.
Saskia
Hoi,
ja de ven is samen met de sligro gegaan, maar hebben in het forepark nog ieder hun zaak zie ook http://www.sligro.nl/Vestigingen/zuidholland.htm dan kan je zien de de Ven nog grote assortiment heeft.
he das handig van die zuidhollanders in de buurt met een pasje
Ik heb die nl niet
dus is het goed om zo nu en dan eens te vragen of je iets voor me kan meenemen?
Ha Ikkie,
nou ik heb dus eigenlijk geen pasje maar een heleboel ouders op school wel dus ik schiet er gewoon een aan en hup daar ga ik ben een keer gevraagd naar legitimatie omdat de kassa piepte maar toen heb ik maar gezegd dat het voor school was en dat het een collectief pasje was toen was alles OK.
gelukkig had ik toen alleen suiker en was het in de tijd van het koekversieren met sint.
maar mail maar als je iets nodig hebt dan kan ik voor je kijken en zeggen wannneer ik weer ga,voorlopig kan ik er weer even tegen hoor.
groet,
Saskia
Hoi Ikkie,
ik heb een pasje en woon in Leidschenveen, is bijna in de Ven(hahaha). Dus als je wat nodig hebt, laat het maar weten, kunnen we samen
Ook ik heb een pasje en ik ben heel erg van plan om op hele korte termijn naar Forepark te gaan.
Klein probleempje is dat ik bij de Sligro mijn kinderen niet mee mag nemen dus ik kan alleen als mijn man thuis is. Komende week is hij toevallig behalve maandagochtend de hele week thuis. Alleen heb ik 2 bestellingen waar behoorlijk wat uurtjes in gaan zitten (woensdag een soort bruidstaart maken en vrijdag een prinsessentaart met ondertaart). Donderdag moet ik de caravan inruimen want zaterdag gaan we op vakantie.
Eens kijken wat er overblijft. Dinsdagochtend hoop ik te kunnen gaan dus als iemand uit de buurt mee wil laat het dan even weten. Samen gaan is behalve gezellig ook handig.
Groetjes, Carin
kan helaas niet mee want ik heb ook een bestelling voor woensdag en maaandag moeten mijn winterbanden verwisselt dus naar rijnsburg en een ochtend kwijt.
Saskia
Nog iemand in Noord-Holland met zo'n pasje, ik wil ook!
Ik weet uberhaupt niet wat ze daar allemaal hebben dus wil ik wel een keertje mee.
Dus als een van jullie gaat kunnen we misschien iets afspreken
Zou je morgenochtend kunnen? Ik had alweer bedacht om niet te gaan, druk druk druk, maar als iemand mee gaat dan heb ik tenminste een stok achter de deur hahaha! Want ik kan wel gewoon, maar heb alweer 100 andere dingen bedacht die ook moeten gebeuren.
Groetjes, Carin
ik weet niet waar je woont???
en het openbaar vervoer staakt hier
en helaas heb ik geen rijbewijs ( al 2 gezakt ):(
Ik woon in Oegstgeest. Ik weet niet hoeveel tijd ik nodig heb om jou eerst op te halen en dan naar Forepark te rijden (ik ben ooit eens vreselijk verdwaald in Zoetermeer ).
Groetjes, Carin
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Binnekort naar Sligro!