Onderwerp: bovenop de taart
Op sommige taarten zie ik figuurtjes op ijzerdraadjes staan. Dat ziet er erg leuk uit maar ik ben benieuwd hoe jullie dat doen. Maken jullie die zelf of kun je dat kopen?
http://www.claartjestaartjes.mijnalbums.nl/
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » bovenop de taart
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Op sommige taarten zie ik figuurtjes op ijzerdraadjes staan. Dat ziet er erg leuk uit maar ik ben benieuwd hoe jullie dat doen. Maken jullie die zelf of kun je dat kopen?
die figuurtjes steek je uit daar duw je dan heel voorzichtig een ijzerdraadje in en dan laat je het drogen....je kan natuurlijk ook iets kopen maar voor de meeste hier is de sport geloof ik om zoveel mogelijk zelf te maken!! Voor mij wel tenminste
zijn dat gewone ijzerdraadjes?
ik koop ijzer draad bij de pipoos(die hebben kleurtjes)!! Maar je kan ook gewoon een rol bij de praxis ofzo halen!!! Wel een niet te dunne anders buigt het door!!!
Ik ben van plan om sateprikkers te gebruiken die ik eerst zilver spuit. Zou dat lukken?
Anders worden het gewoon ijzerdraadjes natuurlijk. Want dat gaat in ieder geval goed.
Groetjes, Carin
Dat hangt er natuurlijk wel vanaf waarmee je ze zilver spuit, want dat mag natuurlijk niet afgeven aan de taart. Of je moet het deel dat ìn de taart gaat weer inpakken in folie?
Ik zet mijn figuurtjes ook wel eens vast door een klein stukje erin te duwen ( onderkant ) en dat steekt beetje uit en dan in je taart steken, alleen je moet wel oppassen dat je het niet op eet !!!!!!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » bovenop de taart