1

Onderwerp: keukenmachine heeft het loodje gelegd, hoe mix jij?

Gisteravond heeft de keukenmachine waarmee ik de cake zelf altijd mee meng het begeven. Voordat ik nu de winkel in hol om een nieuwe te kopen dacht ik dat het misschien wel handig zou zijn om eens tips te vragen.

Dus wie heeft er tips?

2

Re: keukenmachine heeft het loodje gelegd, hoe mix jij?

Hoi Dette,

ik heb "slechts" een hele oude mixer die nu zijn 20e levensjaar ingaat en me nog nooit in de steek heeft gelaten. Je weet wel, zo eentje met twee mixhaken en twee deeghaken...

En nu maar hopen dat dit berichtje er niet een was van "goden verzoeken"....

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

3 Laatst bewerkt door Jozien (22-04-2007 12:19)

Een groot deel van ons heeft een Kenwood Patissier, ik ook sinds een maandje.

http://www.redcoon.nl/index.php/cmd/sho … MX_270_wit

Hier zie je er eentje. Ze zijn er in een heleboel kleuren, ik heb een blauwe.

Het voordeel van deze (en vergelijkbare) machines is de sterke motor, voor het werk dat wij die apparaten laten doen, is dat wel nodig :D Er zijn volgens mij al heel wat mixers gesneuveld op deze hobby.....

Wanneer je geïnteresseerd bent in een dergelijk apparaat is het slim om even te zoeken naar de goedkoopste aanbieder op internet heb ik gemerkt. Mocht je een groter budget hebben: over Kitchen Aid hoor ik heel goede dingen. Voor een kleiner budget heb ik geen tips, iemand anders?

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

4

Ik heb een Bestron Kitchen Master. Doet het perfect! Is niet zo duur, althans voor wat je er voor krijgt. Hij is natuurlijk wel veel duurder dan een handmixer maar deze mixt net als de Kitchen Aid zelf.

Ik heb de mijne bij de Makro gekocht en hij is daar nog steeds regelmatig in de aanbieding. Laatst stond hij weer in het krantje, voor E 99,00.

Het is een zilverkleurige met een bak van een liter of 4 en een garde, deeghaak en vlinder.

Ik ben h

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

5

ik heb ook gewoon een huis-tuin en keukenmixer.. met deeghaken enz.  ding heeft me ook nog nooit in de steek gelaten.

groetjes Crystal
Mijn taarten zien? -->Crystal's creaties

6

IK ook, alhoewel ik dus vorige week die met standaar bij het kruidvat heb gekoch, maar nog niet gebruikt. Voor de rest altijd gewoon mixer gebruikt.