1

Onderwerp: kranten afdruk

ik moet een moeilijke taart maken, een vriend van ons is ernstig ziek en wordt zaterdag 60 jaar. hij was van onze tennisvereniging onze redacteur en hoofdsponsor. nu wil ik toch iets leuks maken en dacht aan een combinatie van tennis met krant. heeft iemand wel eens een krant afgedrukt op fondant of marsepein? als je een krant nat maakt geeft het altijd af. 
anders nog een idee om een soort krantje te maken?
ik hoop op bericht
groet
elly

wil je zien wat ik gemaakt heb, kijk dan even op www.soetenzo.nl]

2

Re: kranten afdruk

Een krant afdrukken op marsepein zou ik zelf niet doen. (giftige stoffen in de inkt)
Ik weet niet of je iemand in de buurt hebt die je een ingescande krant kan printen op een auwel of fondant/marsepein?  Je zou eens bij cakeprint.nl kunnen vragen of je dat nog thuis kan hebben voor zaterdag maar daar vrees ik voor.

3

Hoi
Kijk even op Wendy's website zij heeft een taart gemaakt met een krant met superman. Hij staat onde de puzzel taarten. Misschien heb je hier wat aan.

groetjes Francisca

4

Waarom print je geen stuk krant uit op ouwel ?

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

5

Bij planet cake in Rotterdam kun je binnenwandelen en daar kunnen ze printen wat je wil op ouwel, je kunt er op wachten. Misschien is het niet te ver voor je, succes

6

Wendy heeft die van haar laten afdrukken bij Ria van Ricake (www.ricake.nl), staat trouwens ook bij Info-taartje vermeldt!!

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

7

bedankt voor jullie berichtjes, ik heb inderdaad zelf op ouwel geprint, maar volgens mij is dat hartstikke giftig. ik ben naar de plaatselijke bakker gestapt en gevraagd of hij het op marsepein of ouwel kan printen, en ja. morgen kan ik beginnen.
groetjes
elly

8

op cakeprint.nl printen ze ook dingen uit op ouwel !!!!!

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

9

Ja, Weet Ik. Ik Was Echter Te Laat, Dit Moet Je Toch Wat Daagjes Van Te Voren Plannen

10

euh....printen op ouwel kan wel,...maar wel alleen met eetbare inkt.
Dus niet zelf ouwel in je printer stoppen he!!!

Erika