Onderwerp: Leuk deegrollertje bij de Zeeman
Bij de zeeman ligt een potje verschillende kleuren klei voor 99 cent en daaraan zit een lief klein deegrollertje vast! Echt ideaal voor kleine dingetjes!!
tip, tip, tip!!
xx mo
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Leuk deegrollertje bij de Zeeman
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Bij de zeeman ligt een potje verschillende kleuren klei voor 99 cent en daaraan zit een lief klein deegrollertje vast! Echt ideaal voor kleine dingetjes!!
tip, tip, tip!!
xx mo
Ja... ik had 'm ook gauw in m'n mandje gegooid... maar na eenmaal gebruik kon die ook gelijk door naar de prullenbak... hij was gauw stuk!
Misschien had ik gewoon pech, is die van jou heel gebleven Mo?
Ik heb bij de Wibra 'n keer 'n setje gekocht met kleine dingetjes zoals 'n garde en ook 'n klein deegrollertje en dat is echt perfect. Gebruik het voor het deeg uitrollen voor Tirsa's hondekoekjes en met de marsepein ging dat ook perfect. Het is denk ik ong 5 cm breed.
Nou ik moet bekennen dat ik hem nog maar 1 keer gebruikt heb hih i< maar bij de workshop van saskia was ook zo'n deegrollertje, alleen dan wat groter en van hout, dus ik dacht, HEBBEN.. Maar hij zal niet zo sterk zijn nee... niet zo hard drukken dan maar... je kent je eigen krachten niet Koenie!!
x mo
ik heb een keer een kindersetje bij de hema gekocht inclusief deegrollertje.
voor de kleine dingen erg handig
kleine deegroller is wel schattig, ik zag hem ook bij de hema, maar ik hou het bij mijn pvc buis(je):P
Ik zag hem toevallig net liggen bij de Zeeman.... Ik heb bijna dezelfde ook een half jaar geleden bij een kinderkleisetje gekocht, klei voor de kinderen, rollertje voor mij. Maar hij was echt meteen stuk
Ik heb nu een houten rolstokje, werkt perfect en is heel solide
Groetjes, Jozien.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Leuk deegrollertje bij de Zeeman