Onderwerp: Royal Icing groot inkopen
Weet iemand of er een groothandel is die Royal Icing in grote verpakkingen verkoopt?
Ik verbruik ontzettend veel RI en wil het graag in het groot inkopen, Bedankt voor de tip.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Royal Icing groot inkopen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Weet iemand of er een groothandel is die Royal Icing in grote verpakkingen verkoopt?
Ik verbruik ontzettend veel RI en wil het graag in het groot inkopen, Bedankt voor de tip.
Hoi Gien, misschien kan je het dan beter zelf maken. Een baal van 5 kilo suikersbakkerspoeder, eiwitpoeder en water en je kan hele bergen icing maken !!!
Hai Wietske,
Bedankt voor je reaktie. Ik heb het al een keer geprobeerd om het zelf te maken ,maar was niet zo tevreden onver de kwaliteit. Ik vind de mixzakken van Royal Icing wel makkelijk en fijner om mee te werken.
groetjes
Volgens mij verkoop ACDS royal icingmix in een emmer. Maar zeker weet ik het niet.
Ik weet ook dat het bij ISPC (horeca groothandel) in kilozakken verkrijgbaar is. De prijs weet ik niet meer, zou je daar moeten kijken.
Inge kan het misschien ook wel in grotere verpakkingen leveren???
Groetjes Evelien
Ik heb een keer grote zakken bij de Hanos gekocht...ze moesten het wel apart bestellen toen
Ik vind het supertof dat er zoveel reakties komen, ik raak een beetje verslaafd aan dit forum en ik heb het al zo druk..groetjes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Royal Icing groot inkopen