1

Onderwerp: winkel in zuid-afrika

Weet iemand heel misschien een winkel waar ze decoratie artikelen verkopen in Zuid-Afrika. Ik ben nu nog in kaapstad en ga binnenkort terug naar Pretoria, maar kan niets vinden via google (misschien zoek ik niet goed?). Ze hebben hier wel fondant in de supermarkt dus ik dacht dat het hier wel groter was dan in NL...
Fijne pasen nog (beetje laat),
Groetjes mascha

Mijn website: Presentaart

2

Re: winkel in zuid-afrika

Mijn zwager en schoonzusje wonen in Pretoria ik stuur ze een mailtje om het te vragen.

3

Sorry. Ik heb het gevraagd maar zij wisten het ook niet. Volgens hen is er niet zo'n soort winkel in Pretoria. Succes.

4

Hoi Mascha,

Volgens mij is er een merk, dat heet JEM en dat komt uit Zuid Afrika. Ik weet niet waar, maar wellicht kom je met zoeken dan een stukje verder.

Ik hoop dat je wat vind en dat je er nog bent! Groetjes, Inge

Groetjes, Inge
Deleukstetaartenshop & Taartopmaat

5

mailto:selwyn@koolaworld.co.za

Hallo,

Dit is een verkoper van wilton produkten in zuid- afrika, ik denk dat zij je wel kunnen vertellen aan welke zaken ze wilton verkopen en die hebben misschien wel iets voor je familie, groetjes

6

ik bedoel voor jou, succes, laat je even weten of het gelukt is?

7

oh superbedankt voor de moeite, ik ga zoeken (heb nog even de tijd in Pretoria, maar ik wil het graag weten voor als we een auto huren). Ik laat nog weten of het gelukt is.

Groetjes Mascha

Mijn website: Presentaart