1

Onderwerp: ander koekjesrecept

Hey allemaal,

Was ik weer eens (sorry, komt ervan als je oppeens je andere hobby gaat oppakken, dan ben ik daar weer heeeeel intensief mee bezig) En de eerstvolgende taart wordt toch pas in mei met moederdag. We konden geen paastaart maken omdat de eigenaar van een winkel naast de winkel waar mijn moeder werkt weer taart had meegenomen voor de kinderen. (Doet hij steeds met feestdagen en dan denkt hij dat mijn moeder het niet wil omdat ze beleefd wil blijven) Ik ga het hem toch maar eens zeggen dat ik het niet wil omdat ik ze liever zelf maak. Maar goed nu mijn vraag.

Ik heb beide koekjesrecepten van hier geprobeerd van Peggy en die Marianne gebruikt maar ze zijn zo hard als ze koud zijn. Je zou er echt iemand zijn hersens mee in kunnen slaan. Ik had laatst weer koekjes gekocht en die waren gewoon zacht zelfs na een paar dagen. Weet iemand niet een koekjesrecept voor zachtere koekjes?

2

Re: ander koekjesrecept

Ik heb wel 'n recept waarvan de koekjes toch echt 'n hele poos goed blijven als je ze in 'n tupperware bak kunt bewaren. Moet ik vanavond thuis even opzoeken, dan zet ik het wel bij recepten.

3

Re: ander koekjesrecept

Dan maak je best je koekjes van zanddeeg zou ik denken ...

groetjes, Katleen  - patissière en cakedesigner, met workshops!

4

Re: ander koekjesrecept

Ja dat recept wilde ik hier ook neerzetten. Die vind ik ook echt het lekkerste en je kunt er veel mee varieren.

5

Re: ander koekjesrecept

Jaaa zandkoekjes zijn verrukkelijk, haha zei ik terwijl ik net een halve dag op dieet ben ;) :-D

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

6

Re: ander koekjesrecept

Ik ga d'r van het weekend bakken, krijg d'r nu ook zin in.......... boter meel en suiker hebben we altijd wel in huis!

7

Re: ander koekjesrecept

Sorry voor de vertraging maar het recept staat er:

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … 2124655009