1

Onderwerp: 2 kleuren uit 1 spuitzak krijgen

Hallo,

Weet iemand hoe je 2 kleuren uit 2 spuitzak kan krijgen?
Bij de demofilmpjes van cake planet zie je het ook terug.

Groetjes

2

Re: 2 kleuren uit 1 spuitzak krijgen

IK heb het nog nooit gedaan maar zou het op de volgende manier proberen:Twee kleuren in je spuitzak doen........gaat volgens mij het handigst als je ze er alletwee tegelijk in laat "lopen". Twee bakjes icing maken en proberen tegelijkertijd evenveel van iedere kleur in je spuitzak laten lopen. (Deed ik vroeger ook met gele en bruine vla........voordat het in

Hallo Rosa,
je bedoelt wsch de twee kleuren roos die ze daar spuiten dit doen ze door bag striping of te wel ze zetten een streep met kleurstof aan de binnenkant van de spuitzak en daarna vullen zze de zak met botercreme.
een andere manier is eerst een kleur in de zak dan met je paletmes die wat opzij drukken en de andere kleur ernaast zetten met je paletmes.
op de wilton site wordt het stripen van de spuitzak ook besproken volgens mij bij de technieken.

groet,\Saskia

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!

4

Je zou ook 1 kleur kunnen doen op een stukje huishoudfolie, deze dichtvouwen tot een rolletje, zodat je een cilindervorm hebt en

5

en als je nu is twee snoepzakken of plastieke spuitzakken vult en deze samen in een andere spuitzak zet, dan kan je gelijkmatig spuiten, zou ik zo denken ...
anders is het toch een knoei werk  :cool:

groetjes, Katleen  - patissière en cakedesigner, met workshops!

6 Laatst bewerkt door Rosa (14-04-2007 15:39)

Geweldig dames!
Dacht altijd dat er speciale spuitmondjes of spuitzakken voor zijn..:o

7

Rosa schreef:

Geweldig dames!
Dacht altijd dat er speciale spuitmondjes of spuitzakken voor zijn..:o

die bestaan wel vermoed ik ...

groetjes, Katleen  - patissière en cakedesigner, met workshops!