1

Onderwerp: marsepein meebakken?

Heeft iemand al geprobeerd om marsepein mee te bakken in cake? En is dit lekker?

Kristien

2

Re: marsepein meebakken?

Ik heb het wel eens gezien in een kerststol dus het is wel mogelijk maar of het lekker is? Ik zou zeggen proberen en natuurlijk willen we wel weten hoe het smaakt!

3

Re: marsepein meebakken?

Wat in een kerststol is geen marsepein maar amandelspijs en dat kan meegebakken worden. Ik kan me niet voorstellen dat marsepein er lekkerder op wordt als je dat meebakt.

4

Re: marsepein meebakken?

Er zat echt spijs EN marsepein in ! Ik zal het recept binnenkort eens opzoeken...................

5

Re: marsepein meebakken?

Ja hoor, kan prima. Nigella Lawson heeft een recept voor een taart met marsepein erdoor. Geeft (uiteraard...) een heel amandelige smaak.

Groeten, Eline

6

Re: marsepein meebakken?

Ja, voor de kerst afgelopen jaar heb ik een amandeltaart gebakken als dessert, was erg lekker. Zat aardig wat marsepein in. Als je het recept wil zoek ik het wel even voor je op.

veel plezier nog vandaag, groetjes Mariëlle

7 Laatst bewerkt door Carla (09-04-2007 09:22)

Re: marsepein meebakken?

Carla schreef:

Er zat echt spijs EN marsepein in ! Ik zal het recept binnenkort eens opzoeken...................

In het recept dat ik bedoelde zaten beide ingredieenten maar die kan ik niet zo snel vinden (het is nog lang geen kerst dus ik kan nog effe zoeken) maar hier heb ik een ander recept van Soezie waar ook marsepein in zit:

http://66.102.9.104/search?q=cache:Mh9l … id%3D1275%